Full pott, Pet flys!

2008-11-11 @ 13:33:22
Nu har vi undersökt nya väskan grundligt och är redo att avlägga rapport! Pet flys säljs bara
på nätet så jag hade aldrig sett en på riktigt förut - men den motsvarade alla förväntningar! Välgjord in i minsta detalj, stabil och stadig utan att bli tung - och galet snygg med sin yta i fuskmocka varvat med präglat fuskskinn. Insidan är i avtorkningsbart material, förutom insidan av luckan som är klädd i svartlila leopardpäls. En matchande filt att bädda med, dubbelsydd som en åkpåse, följer med.  Medföljer gör även adresslapp och axelrem - som kan användas solo eller kopplas ihop med handtaget för att bli extra lång. Andra schysta detaljer är baksidans fönster med plats för foto på hunden och de hästskoformade dragkedjorna. Ena gaveln har ett rejält stålgaller - där den lilla gardinen kan rullas upp halvvägs eller fästas upp helt med flerpen om vovven vill kika ut. Titthål kan även ordnas på framsidan genom att vika ner ena hörnet, som fästs med en liten rem. På andra gaveln finns stora lufthål, och inne i väskan finns ett flyttbart säkerhetskoppel i form av en silverkedja. Sist men inte minst är storlek S perfekt anpassad till flyget - så Maggie kommer att färdas med både komfort och stil nästa gång vi ska upp i luften!


Om man viker ner hörnet så kan vovven titta ut.


Den gosiga filten bäddar vi med i botten.


Både axelrem och adresslapp medföljer.


På baksidan finns loggan och ett litet fotofönster!


Här är gardinen upprullad halvvägs.


Väskan har rejält med lufthål, inte bara här.


Det stiliga kopplet går att flytta eller ta loss.

Kommentarer
Postat av: Pia

Härligt med välsydda rejäla saker med mycket tanke bakom. Har Maggie EU-pass eller är det inrikesflyg du syftar på?



kramis

2008-11-11 @ 13:42:33
URL: http://vov.psdekor.nu
Postat av: Madeleine

Den såg ju jättefin ut. Har varit sugen på Petflys väskor länge. Du får avlägga rapport när du flugit med den.

2008-11-11 @ 13:55:32
URL: http://astasdagbok.blogspot.com
Postat av: Johanna

Vad väger väskan?

2008-11-11 @ 16:53:55
URL: http://johannajinx.blogg.se/
Postat av: Indra

Tusen tack för denna helt fantastiska recenssion av Pet flyn gumman! =))Den resulterade faktiskt i att jag bestämde mig för att köpa en också. ;-) Och i stället för att försöka skriva nåt liknande så länkade jag faktiskt till ditt inlägg här i stället, för de av mina läsare som vill kika lite närmare på väskan. Hoppas det var okej. :-)

Jag har bara inte bestämt mig för färg ännu.. Jag kan bara inte köpa 2 den här gången...skratt och i kväll måste jag bestämma mig, Anna skickar beställningen i morgon. Snacka om panik! Haha! Gud, jag skulle velat se dem i verkligheten och jämföra.

Kramar om!

2008-11-16 @ 19:38:20
URL: http://blog.cherlindrea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0