Skönhet à la Chanel

2008-11-29 @ 20:42:35
Vi har längtat och väntat och nu är den äntligen här: Vår läckra hundhandväska i svart, kviltat (fusk-)skinn! Modellen Poppy från Pet Londons lyxiga Gold label är rymlig, lätt, mjuk, praktisk - och skitsnygg! Framsidan är kviltad och likaså locket på det stora ytterfack som täcker hela baksidan, men i övrigt är väskan slät. Ventilation sker genom meshfönster på bägge kortsidorna. De täcks av panelgardiner som antingen kan fästas nere med ett classy magnetlås eller rullas upp och då sättas fast med tryckknapp. Inuti finns en stadig bottenplatta, ett stort innerfack och ett nätt säkerhetskoppel med snygg karbinhake. Fram på väskan sitter en liten logga och två stora fack för småprylar, som stängs med snygga snäpplås. Alla metallbeslag är stilrena och silverfärgade, och knutarna vid de dubbla handtagen är en rolig detalj. Dragkedjan i topp går längs framsidan och båda kortsidorna. Väskan öppnas alltså framifrån, men man kan välja var och hur mycket den ska vara öppen under färden. Undertill finns fyra små piggar för att väskan inte ska behöva stå direkt på marken. Åh! Den är så grym! För att maxa Chanel-looken har vi bäddat med en vit filt och hängt lilla couture-väskan Fiore från Bella bags i en av silverringarna!


Poppy finns även i rosa eller denim. 649 kr hos Posh pooches - det är värsta kapet!


Kommentarer
Postat av: Indra

Jaha... rodnar Den som inte har så himla bråttom som jag hade troligtvis läst alla inlägg innan man kommenterar. gapskratt

Den här väskan är så himla sjukt snygg! Jag har suktat efter den rosa (såklart..s) sen Anna lade upp dem på PP. =)) Priset är ju grymt bra! Vågar man gissa på att ytterligare en liten miniväska ska få vara med i bilden här tro..? ;-)

Kramizar!

2008-11-30 @ 09:45:57
URL: http://blog.cherlindrea.se
Postat av: Indra

Men gud, nu får jag verkligen ge mig! Jag missade totalt att du redan nämnt lilla Bella-väskan i inlägget. Du måste ju tro att jag går på nåt den här morgonen. gapskratt

Jag ska nog återvända till min egen blogg en stund och komma tillbaka hit när jag har vaknat ordentligt. s

2008-11-30 @ 09:49:25
URL: http://blog.cherlindrea.se
Postat av: Lori

Så snyggt!! Jag fick inte min i fredags som jag hoppades men kanske imorgon! Jag beställde denim och längtar ihjäl mig känns det som. Anna intygar att den är så snygg så jag kommer att nästan dö hehe. Kramar

2008-11-30 @ 18:51:32
URL: http://30something30.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0