Ljuvliga julkläder

2008-11-24 @ 20:56:31
24 november i dag. En månad kvar till julafton - och hög tid att ekipera vovven inför högtiden! Utbudet av jul- och tomtekläder är riktigt stort i år och jag har plockat ut mina fem favoriter:

1. När det gäller klassisk tomtekostym kommer den sötaste rocken från Pinkaholic. Enkel och klassisk, men pimpad med blingat spänne på skärpet och små broderade polkagrisar!

2. Vill du ha ett fyrbent plagg som håller vovven varm åtminstone på en liten tur för att köpa tidningen - kolla in Puppias nya jumpsuit med texten Christmas över baken.


3. Den här kappan från Puppy angel är sötare än pepparkakor. Tänk så gullig hunden blir på slädturen - eller bara på rastningen efter julbordets läckerheter. Kolla in vantarna!

Topp tre-plaggen hittar du bästa priset på hos Posh pooches: 279-299 kr.

4. Kläder inomhus behöver inte många vovvar - men vid julklappsöppningen tycker jag att man kan göra ett undantag! Sötaste t-shirten kommer från märket I see spot och säljs hos Le chien.
Den här ska jag klicka hem till Maggie! 195 kr i storlek XXS-L.

5. Till sist en godbit för de allra minsta - och yngsta - vovvarna. Om din bästa vän firar sin första jul, vad passar då bättre än den här tröjan i skön ribbad bomull med en härlig rosett på ryggen?
Valptröjan kommer också från I see spot och kostar 255 kr hos Le chien.



Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-11-24 @ 22:44:56
URL: http://ceciliasdrommar.bloggse
Postat av: Cecilia

Många finfina tips som alltid! Har linnet (nr4) fast med flera julgranar på till Enzo. Den där hade inte kommit in i sortimentet när jag beställde sist, synd för den är faktiskt sötare! Perfekt för lilleman som har lite svårt för ärmar på sina plagg..



Gud vad roligt ditt jobb låter! Nu känns mitt eget arbete rätt trist i jämförelse, haha. Fast å andra sidan så vet man heller aldrig säkert vad ens arbetsdag kommer att innehålla.. Det är ju så olika från dag till dag beroende på brukaren.



Fick hem selen som vi bytte storlek på förresten, nu sitter den mycket bättre. Lilleman är såld, och jag med! Perfekt med koppelfäste utanpå också, det borde finnas på flera plagg!

Kram!

2008-11-24 @ 22:49:05
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/
Postat av: Anneli

Åh! den lilla kappan är helt ljuvligt söt.

2008-11-24 @ 22:49:30
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Jessie James

Åhh tack så mkt :)

Jag funderar på att klicka hem en jacka till henne. Hon e ju så naken å hennes förra blev som sagt för liten tråkigt nog :( Så nu e det dags att inhandla en. Men det finns ju så himlans mkt fint och jag vet inte riktigt vart man ska börja kolla. Man vill ju verkligen ha ALLT :D

Men en jacka och en sparkdräkt/jumpsuit blir det nog.. Tack så jätte mkt för hjälpen! Får fråga igen om det blir några problem :)



XXX Jessie James

2008-11-24 @ 23:36:21
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: Dilek Isabelle

nää vilka mysiga!

2008-11-24 @ 23:40:25
URL: http://izmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0