Ben till budgetpris

2008-11-17 @ 18:28:48
Vad sägs om två jackor i en för 299 kr?! Täckvästen Puppy Love från East Side Collection är röd med ett rutigt ben på ryggen - men går att vända ut och in och blir då svartrutig med ett rött hjärta i stället. Det här plagget såg vi på en charmig bichon-kille häromveckan (bra passform!) och hans matte berättade stolt att det var en present från USA. Men visst går jackan att köpa i Sverige också: Storlekar för både mini och maxi finns att klicka hem från Doggie.


Vänd på plagget ...


... för en ny stil!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Vad söt du är, jag tycker ju absolut att valparna är ljuvliga men jag kan ju möjligen vara liiite partisk. ;) Nej två hundar är fullt tillräckligt när man är student så även om det kommer göra så ont i hjärtat att låta dem flytta till egna familjer så ska alla tre få nya hem vid jul.



Tack för alla superbra modetips till frusen chihuahuapappa!

2008-11-17 @ 19:28:30
URL: http://johannajinx.blogg.se/
Postat av: Linda och Bertil

Hej!



Varit hos mamma hela helgen. Skönt! Jag har Bertil har haft det underbart!



Ja vi har funderat på ett syskon till Bertil men tror nog att det inte är en sån bra idé egentligen. Bertil är så väldans egen och speciell så han hade nog dött om någon annan hade showat och fått all uppmärksamhet=)

Det är nog just Bobby som han saknar. Dom är underbara ihop!



Hoppas du får en bra vecka!



Många kramar!

2008-11-17 @ 20:01:06
URL: http://bertilblogg.blogspot.com/
Postat av: Cokoris

Hihi ja Mio tokern, han SPRINGER så att matte alltid är genomsvettig och flämtande vid dagiset. han är morgonpigg lilla killen :-) fast har lärt sig sova lite till de dagarna jag inte behöver gå upp tidigt, eller bara ligga och vänta tills jag vaknar hihi. Lite nya bilder finns i hans hemsida nu. tröjan e köpt på pawshop.. billigast :-)

Söt täckväst förresten, skulle passa Maggie bra!

2008-11-17 @ 20:07:17
URL: http://misscokoris.blogg.se/
Postat av: Lurvas blogg

Oj kan de kanske vara en liten "Lurvas" som står modell? :P

2008-11-17 @ 20:11:38
URL: http://lurvasblogg.blogg.se/
Postat av: Katta

Sv: Ja jo iofs ibland kan man väl krydda till hunden lite extra...min hund har fått en t-shirt i julklapp med en döskalle på..hehe så att han ska bli lite cool! =P Precis så länge hunden är bekväm och tycker om det så är det okej. Men inomhus tycker jag är onödigt att ha på dom kläder som vissa kan ha.



Jättesöt väst! =D Speciellt me hjärtat på..fast lite väl mycket tjejigt för min hund hehe



Kram

2008-11-17 @ 22:03:20
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Indra

Jättesöt! :-) Jag gillar de här plaggen som är vändbara, lite kul när man kan variera sig. Modellen påminner en aning om den orange täckvästen som jag köpte till Loxy för ett tag sen. (som jag inte ens har använt än...jag borde skämmas! s) Men jag tycker om västarna. Smidiga och lätta och man kan ha något under dem om det är extra kallt.

2008-11-18 @ 06:45:15
URL: http://blog.cherlindrea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0