Vårnyheter

2008-03-21 @ 17:03:05
Efter en lång inköpsresa över jul och nyår har Ninnie äntligen öppnat butiken Small to big igen. Gissa vem som hängde på låset för att kolla in vårnyheterna? Med stamkunden Maggie i tankarna hade Ninnie tagit hem en gullig overall i mjuk velour:
Pudeldresspudeloverall
Jumpsuit från Pets Society, 269 kr.

Egentligen är det sockersöta och babyrosa inget för mig, jag vill ha tuffare eller glammigare hundkläder. Men eftersom overallen hade en pudelapplikation på ryggen var jag ju tvungen att slå till. Och det försatte mig tydligen i något slags "pink flow" för plötsligt hade jag köpt rosa hårspännen och ett rosarandigt linne också:
fjärilartop model
Fjärilarna är sötast, cirka 69 kr. Linne med rosetter och kaxigt tryck. Från Doggydolly, 199 kr.

För att återställa ordningen valde jag till sist ut en färgglad, virkad poncho. Very hippie-chic!
Poncho1Poncho2
Kolla in pärlemoknapparna! Poncho med fransar, 279 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0