Guldgruva i Gamla stan

2008-03-19 @ 22:51:46
Bland mina "hotspots" för hundshopping finns Modern Dogg, en boutique i Gamla stan som köper in exklusiva designkläder från bland annat Frankrike, Italien och USA. Jag som alltid har varit lite svag för limited edition-prylar i största allmänhet gillar tanken på att Maggie blir (nästan) ensam om ett plagg. Förutom alla kläder finns här också väskor, accessoarer och riktigt lyxiga halsband. Ett som jag dreglade länge över innan jag slog till är detta:
image8
"Collier Couronne".

Handsytt i Frankrike, i supermjukt rött skinn. Stenarna som pryder kronan är äkta swarovskikristaller och koppelkroken sitter mitt på, så att blinget syns även på promenaden.
Det matchande kopplet är ganska kort, ett så kallat citykoppel, och i samma mjuka kvalitet.
Märket heter Bobby och designar även klassiskt snygga kläder. Mycket ytterplagg, allt från
söta regntäcken till extravaganta pälskappor, som väcker intensivt ha-begär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0