Råsnygga reatips!

2008-06-30 @ 01:12:42
Tänkte tipsa er om en ganska liten men bra webshop som heter Fanzy dog. Sajten har legat nere ett tag, saboterad av hackers, men börjar nu komma på fötter igen. Just nu har de några riktigt fina plagg och prylar i fyndlådan - till halva priset! Själv är jag sugen på en somrig rosa bolero från Puppia och en turkos t-shirt från fantastiska märket Pinkaholic:
Söta! Plaggen finns bara kvar i ett ex (Maggies size!) och kostar 149 resp 135 kr.

Ett riktigt kap är strandvänliga bärväskan Summer - för bara 150 kr! Väskan finns i två färger, rosa/cerise och blå/gul, och då ingår en liten matchande väska/plånbok till matte:

Somrig, fräsch - och superbillig bärväska!

Till sist måste jag
tipsa om pangpriset på vinterjackorna från Pinkaholic. Jag vet, det är mitt
i sommaren, men om du redan nu kan tänka dig att ladda för kallare dagar så är det här värsta fyndet. Fanzy dog ligger redan en hundring lägre i pris än andra återförsäljare och nu är det alltså dessutom rea. Maggie har en liknande modell från samma märke och både passform och kvalitet är outstanding! Jackorna finns i två olika modeller i storlekarna S-L. Den prickiga finns
i turkos eller rosa och den enfärgade i rosa eller brunt.

Prickiga jackan Fiona har ärmar och huva och kostar 185 kr. Jackan Superstar kostar 175.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0