Gulliga garderober

2008-07-22 @ 19:38:28
Vem drömmer inte om en större garderob? Kanske en walk in-closet. Eller varför inte ett äkta dressingroom, lyxigt inrett med soffa, spegel, kristallkrona, tjock matta och sminkbord. Åh. Hundar kanske inte delar den drömmen, men om ni shoppar lika mycket till era små vovvar som jag gör till Maggie, så har ni stött på följande problem: Var ska man förvara alla deras kläder? Lugn, självklart finns det garderober även för de fyrbenta!

Söt inspirationsbild. Känner ni igen klänningen?

Vi börjar lite försiktigt, med små standardvarianter från Ibiyaya. Den gröna garderoben,
som även görs i orange, säljs hos flera olika webshops för cirka 1 500 kr. Men ska du slå till
- gör det hos Beautydog. De direktimporterar och kan hålla ett helt annat pris: 719 kr.
Den lilla klädställningen finns också i vitt eller blått och kostar cirka 350 kr hos Pet London.

Galgarna ingår i priset. Behöver du fler går det att köpa till extra.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Var så lite så!

Tycker du det :) vad glad jag blir. Ja det löser väl sig på nåt sätt, mitt i allt dyker det upp nåt annat. Jahaja! Haha på så vis ;) ja mitt i allt vänder det.

2008-07-23 @ 00:35:38
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Little Peaché

Sv: D sa att han ringer ikväll.

Får se om jag hakar på på lördag dag, har lite att fixa infor flytten.

Men vi ska ju ut och käka på kvällen, hela tennisgänget + jag. Kan du inte haka på då?

Åh om vi får Claes vill jag att han ska ha en garderob minsann! =)



Kram

2008-07-23 @ 08:18:57
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Christina

Men Sängen, den vill jag se nu...

2008-07-24 @ 00:01:49
Postat av: Christina

Men Sängen, den vill jag se nu...

2008-07-24 @ 00:02:04
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Christina: Läsarnas önskan är min lag - bild på den ultimata hundsängen kommer snart!

Grattis på namnsdagen förresten!

2008-07-24 @ 23:46:15
Postat av: Marie

Garderob för hundar? Va sött! ^_^

2008-08-01 @ 22:31:35
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0