Vi är charmerande & söta

2008-12-22 @ 23:24:40
Posh poodle har på sista tiden fått inte mindre än tre stycken sådana här fina utmärkelser!
Nu skulle vi vilja tacka er - Cettcilia, Alisa och Indra - för de gulliga motiveringarna och samtidigt skicka awarden vidare till ALLA våra underbara bloggkompisar! Det är ju faktiskt jul! Och tack för alla sköna kommentarer - ni är bäst!

Denna blogg byggs och fylls av NÄRHET - närhet i rum, tid och förhållande!

Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa! Kopiera in texten och bilden i din blogg , skicka sedan vidare utmärkelsen till andra bloggare du anser är värda den. Lycka till!


Vi har även fått awarden I love your blog av Sarah! Tack snälla!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Passar på att sitta med datorn en stund nu, dom stora ungarna är ute, Mandis sover och karlarna är och fiskar. Gjort lite bokföring och nu kikar jag in hos bloggarna jag följer ;-) Passar på att önska dig en riktig God Jul..!!!

2008-12-23 @ 13:00:12
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Rebecka Åhman

Din blogg är underbar! Jag har inte kunnat slita mig från den. Vet inte hur länge jag suttit och läst! Fortsätt, jag kommer vara en flitig besökare. Kommer du ner till Gbg på My dog? MVH Rebecka www.havetstormar.blogg.se

2008-12-23 @ 20:34:42
URL: http://hundskafferiet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0