Väldoftande vovve

2008-12-03 @ 19:52:46
Minns ni att jag för en tid sedan skrev om hundparfymen Oh My Dog (kolla HÄR och HÄR)?
De läsare som hade testat var väldigt positiva, och eftersom jag är nyfiken i en strut var jag tvungen att prova själv. Jag klickade därför hem en presentförpackning från Härliga Hund som hade, och fortfarande har, rea på produkterna.

Schampot är helt ok, det var skönt att använda och gjorde pälsen ren, men jag hade önskat lite mer lödder. Föningen funkade fint, även om jag fortfarande hävdar att en pudelpäls behöver balsam (och något sådant finns tyvärr inte i serien). Redan efter badet doftade Maggie mumma, men efter någon dag bättrade vi på doften med lite parfym. Och den luktar jättegott! Tanken är att matte/husse också ska använda parfymen - för att förstärka bandet mellan hund och ägare - men det köper jag inte. Jag fick mest flashbacks från högstadiet, eftersom doften påminner lite om Calvin Kleins CK One. Maggie kommer absolut att använda de här produkterna, men allra nöjdast är jag faktiskt med den guldfärgade asken. Fin att lägga rosetter i när smyckeskrinet svämmar över!

75 ml schampo och 100 ml parfym i vacker burk kostar 200 kr.

Kommentarer
Postat av: Lina

Nu du...så kommer jag följa din blogg slaviskt!

=)

2008-12-03 @ 22:37:40
URL: http://monroy.blogg.se/
Postat av: Indra

Hej sötaste så här på kvällskvisten. :-) Hoppas allt är väl med er. Det har äntligen lugnat ner sig lite för mig, jag har ju knappt hunnit med nånting de senast typ tre dagarna. Hur som helst, mina underbart söta Pinkaholic-kläder har kommit och dom är ju bara sååå himla fina! :-) Nu hoppas och väntar jag bara på Pet flyn också. Kanske denna veckan om jag har tur. Anna har ju skickat den, det är bara posten som verkar ha tagit semester här i Borås. s



Men nu ska jag läsa ikapp mig här hos dig. Ha en jättefin fortsatt kväll och sköt om dig. Massa kramizar!

2008-12-03 @ 22:44:02
URL: http://blog.cherlindrea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0