Utmaning x 8

2008-12-03 @ 04:34:55
Maggsan har blivit utmanad igen, av Lori och hennes gulliga chihuahuor. Man ska göra listor med 8 roliga grejer och här är reglerna:
  • Posta reglerna på din blogg.
  • Svara på de sex 8-listorna.
  • Utmana nya personer och lämna en kommentar på deras blogg.
8 favoritprogram på tv:
Jag kollar faktiskt inte så mycket på tv, särskilt inte på den där Cesar då jag inte gillar att andra hundar skäller i mitt vardagsrum. Men jag kurar gärna ihop mig i soffan och slumrar lite till följande program:
  1. Nyheterna
  2. CSI
  3. Greys anatomy
  4. Gossip girl
  5. Premier league-fotboll
  6. Idol
  7. Sopranos
  8. Vita huset
8 saker jag gjorde i går:
Ja, egentligen var det ju häromdagen men mamma säger att bloggen har strulat så inlägget blev inte postat när det var tänkt.
  1. Dödade min nya leksak.
  2. Gosade med mattes smutstvätt.
  3. Fikade på kafé Puck.
  4. Promenerade i regnet.
  5. Fönstershoppade lite på Boas zoo.
  6. Busade i parken med Bellis och Elliot.
  7. Duschade av mina leriga tassar.
  8. Åt ett ekologiskt kex.
8 saker jag ser fram emot:
  1. Brunch med leverpastej och korv.
  2. Träffa nya spännande bloggläsare.
  3. Torrt väder helt utan slask och pölar.
  4. Julresan till mormor och morfar.
  5. Springa lös och jaga fåglar.
  6. Tvätta husse i hela ansiktet.
  7. Att vem som helst ska kasta vad som helst. Jag hämtar!
  8. Att matte ska glömma min godispåse på golvet - igen.
8 favoritrestauranger:
  1. Small to big
  2. Kafé Puck
  3. Himmelska hundar
  4. Morfars köksbord
  5. Lasse i parken
  6. Vilken uteservering som helst ...
  7. ... bara det finns kött ...
  8. ... eller glass.
8 saker på min önskelista:
Julklänning, jultröja, dollarhalsband, bärväska, en till fleeceoverall, lyxigt schampo, pipleksak (helst en dinosaurie) och så mycket torkad tjurmuskel jag kan äta!





8 personer jag utmanar:
Ira & Mio, Indra & Loxy, Edie & Lurvas, Linda & Bertil - och alla andra som vill!

Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

CSI:)

2008-12-03 @ 07:50:37
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/
Postat av: Ira å Mio

Sicken svår lista men vi antar utmaningen, nyvaken nu men senare idag i Mios dagbok borde svar finnas :-) ja hemskt tragiskt med Prada. Mio gick på dagis den dagen märkte när jag hämtade honom att det var väldig konstig stämning och konstig bara två superstressade fröknar brukar vara 4. och ngra praktikanter men nu bara ägarna.. sen fick jag veta.. Prada var en väldig liten yorkiesterrier som Mio brukade leka med. :-( .-.. har beställt tröja av Monica nu... suktat tills jag dreglat för mkt efter Maggies och Sagas senaste kreationer, gick in i hennes album åhh Maggie e visst stamkund :-) många söta kreationer hon gjort men nu e det Mios tur :-) lite dyrt men väldig personlig ingen annan har den :-) längtar... nu sover du nog gott.. skumtomtar låter gott :-) längesen jag åt sådana..

kram

2008-12-03 @ 08:27:07
URL: http://misscokoris.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hihi, vilken rolig läsning:)

Ha en riktigt bra dag och ge Maggie en blöt puss från lilleman;)

Kram!

2008-12-03 @ 13:16:54
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/
Postat av: c och Saga

kul att läsa mer om er!



KRAM

2008-12-03 @ 15:05:38
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: Lori

Gulliga svar på en gullig flicka:)



Och Tack, äntligen fick jag min väska igår och den är så FIIINN! Perfekt, enkelt att bära på axeln och hunden sitter hur bra som helst. Rosie däremot var inte lika frivilligt att ställa up som model som Maggie var. Vi fick hem massor med annat fint med som kommer att visas allt eftersom jag provar plaggen på hundarna.

Hoppas ni har det bra i juletiderna, kramar

2008-12-03 @ 16:25:58
URL: http://30something30.blogspot.com/
Postat av: diana

Tack för söt kommentar! =) Läs gärna mitt nya inlägg där jag svarar på frågor från läsarna! =) Kram kram// Diana Fin blogg du har, ska vi följa varandra via bloggkoll?? =)

2008-12-03 @ 18:03:49
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: diana

Svarade ju på fel kommentar, skulle vara till kommentaren under! (om du undrar vad det var för konstig kommentar du fick av mig nyss) =P! Tack snälla Emma! =) Kul med utmaning! Nu ska Sessan och de andra vovvarna få testa sitt nys aktivitetsspel som jag nyss köpt! Dom ska flytta en snurra med tassen för att komma åt godiset...haha! Roligt! Har Maggie testat det? Nu ska jag surfa runt lite och se om jag hittar någon snygg "kappa" åt mina små tjejer, Sessan är alldeles stelfrusen numera med all snö! Har du någon favorit att rekomendera?? Hoppas ni får en fin onsdag! KRAM KRAM// Diana

2008-12-03 @ 18:08:35
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Ninnie

Hej snygging Emma & Maggie!

Hoppas du känner dig lite piggare nu & att du har "sussat" lite bättre!

Vilken ära att ligga etta bland favvocafeerna!

Det värmer gott såhär i vintermörkret...

Massor av kramar Ninnie

2008-12-08 @ 21:59:37
URL: http://www.smalltobig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0