Made by Carola

2008-12-10 @ 23:53:11
Tycker du att själv är bäste hund när det gäller design? Då finns det massor av möjligheter att formge hundkläderna precis som du vill ha dem. Jag tänkte tipsa om några sajter och först ut är Hundgarderoben. Bakom symaskinerna sitter Carola och av henne kan du beställa tröjor, täcken, overaller, klänningar, halsband - ja, i princip vad du vill. Plaggen skapas efter dina önskemål och levereras med så kallad nöjd-garanti. Modellen nedan är en av Carolas största små kunder: söta Prazsky-tjejen Nella. Bilderna har jag lånat från matte Nathalies blogg - tack!


Nellas nya vintertäcke. Jag gillar de stora knapparna - och halsduken!


Glammigt utanpå, medan insidan är varmt fodrad i gosigt material.


Burberry-inspirerad hoodie.


Sportfånens dröm: Unika klubbtröjor! Carola syr om din egen gamla tröja
för 150 kr. Eller fixar en helt ny för 300 - om du skickar henne ett märke.



Det finns även en del färdiga kläder på lager som du kan spana in.
Hoodies och täckvästar kostar från 299 kr och vinteroveraller från 699 kr.


Kommentarer
Postat av: Dilek Isabelle

Satan vad duktig hon C är! :) Den med Burrbery var min faavis :)

2008-12-11 @ 10:24:35
URL: http://izmir.blogg.se/
Postat av: Chanel

Jag heter Chanel och är Nellas syster men har ej beställt från Carola än. Tänkte beställa lite hoddies av henne bla en sporttröja till min sportfåne till husse så att han kanske vill gå ut med mig lite oftare ;). Smidigt för mig att beställa när jag bara behöver säga att jag vill ha plagget i Nella storlek. voff voff

2008-12-11 @ 12:08:54
Postat av: Monica Hansen

Vilka fina plagg och så skönt det ser ut med velour:)

2008-12-11 @ 17:21:27
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Chanel: Vad praktiskt att du har samma storlek som syrran! Klart du ska ha en tröja i husses smak :)

2008-12-16 @ 10:32:47
Postat av: johanna

Hej! hur kan man beställa från den där carola ?

Hon syr skit snygga kläder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0