Bag in the city

2008-12-10 @ 01:50:37
Ni glömmer väl inte att öppna alla julkalendrar? Eller litar ni på att jag håller koll på de bästa luckorna? Klart jag gör! Pet shop girls har slagit till med ännu ett kanonerbjudande i kategorin väskor. Relativt nya modellen City girl från Pet flys kan du nu klicka hem för 398 norska kr. Dock gäller priset bara den vita modellen med zebrarandigt foder. Den rosa kostar fortfarande 698 kr. Det här är en carrier för den urbana hundägaren, bättre lämpad för julklappsshopping än långa resor. Mattes prylar ryms i hela fyra ytterfack och ena kortsidan kan rullas ner till en liten kudde som hunden kan vila hakan på. Snyggt!


I vanliga fall är Doggie billigare - 698 kr - men nu är det fyndläge i Norge.

Kommentarer
Postat av: Dilek Isabelle

den rosa var snyggast hittills! och priset var ok!

2008-12-10 @ 08:14:37
URL: http://izmir.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Fina båda två tycker jag, men skulle nog föredra den rosa..

Verkar som om er lägenhetsvisning inte gick så bra? Tråkigt..

Haha, jag har inte så stora kunskaper inom ämnet egentligen - tycker bara att det är himla kul att pyssla och dona. Jag slappnar av bra på det viset..

Vad blir det för gourmet-måltid ikväll för att fira karlns hemkomst? :)

Kram!

2008-12-10 @ 10:58:39
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/
Postat av: Indra

Hej gumman! Kikar bara in en snabbis och ser hur du mår innan jag ska iväg. Kommer in här lite senare när jag är hemma igen. Det verkar inte som om du har haft en rolig helg, med lägenhetsvisningen och att inte komma iväg till mässan. :( Hoppas det reder upp sig, vad det nu är som har hänt.

Sköt om dig och ha en fin dag. Varma kramar i grårusket.

2008-12-10 @ 11:06:39
URL: http://blog.cherlindrea.se
Postat av: Little Peaché

Sv: Tack för igår!



Kram på er

2008-12-10 @ 11:51:19
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Bamses matte Nobue

Hejsan!

Din blogg inspilerar jätte mycket mig :-)

Jag vill också få mer fina väskor till Bamse eller för mig?

2008-12-12 @ 18:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0