Stor sommarrea!

2008-08-01 @ 22:31:23
I dag drar den igång - Pet Shop Girls stora sommarrea! Halsband, koppel, kläder, väskor och mycket annat från trendiga märken säljs ut med rabatter upp till 70 %. De bästa erbjudandena gäller bara på plats i butiken i Norge, men mycket kan beställas via mejl. Priserna håller på att uppdateras på hemsidan nu - och rean pågår hela augusti. Själv är jag lite sugen på romantiska halsbandet Angel, inspirerat av gamla bokmärken. Dyra transportväskor från Juicy Couture är det också fyndläge på!

Halsbandet (vitt koppel med sten och stjärna ingår) är prissänkt från 1 496 kr till 598 kr.


Designerväskan Black Terry Carrier passar hundar upp till 4,5 kg och är godkänd för flyg.
Kostar nu 1 998 (2 698) kr.





Bilder från butiken i Oslo.
Foto: PET SHOP GIRLS

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tycker denna blogg är helt underbar! Vilken kul idé!

Många kanske tycker detta är ett skämt men det är inget nytt för mig, i Japan behandlar de hundar som sina egna barn. Det finns tom speciella mataffärer där hundägaren kan beställa tårtor till sina hundar. Hur sött är inte det? De har också matlagningskurs för folk med hundar. Ingen hundmat i burk här alltså. De lagar mat till hunden från scratch och tom matar hunden med gaffel. Sött eller tokigt? Jag såg det i en dokumentär på discovery en gång. ^_^

Lycka till med bloggen!

2008-08-01 @ 22:39:58
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja visst är dom fina mina älsklingar. Det största argumentet för att skaffa en till är att dom ju har så kul tillsammans. Dom leker så fint med varandra och man känner sig inte lika elak om man måste lämna dom ensamma en stund när dom har varandra - dom behöver aldrig vara ensamma. Det dagliga livet är det ingen skillnad på när man har en eller två - mer än att man måste kanske upp med två påsar när man är ute och går :) den enda grejen som är jobbig med just två pudlar är all pälsvård men det uppväger på intet sätt allt det positiva. Lycka till med övertalningen!

2008-08-02 @ 09:33:02
URL: http://sakerochting.se
Postat av: Fanny

Svar. Tack så mycket! Gillar den svarta väskan, skitsöt!

2008-08-02 @ 10:33:32
URL: http://orneberg.blogg.se/
Postat av: Johanna och Zelvin

Hej, tack för tippset om afären. Vi ska åka upp till Stockholm i höst, då ska jag besöka till Small to big. Vi är inte i stockholm så ofta. Det är så långt att åka från Borås :/

Ja, jag tycker att du ska skaffa en liten pudel till. Det är ju hunderbara hundar!! :D



Ha det bra Emma och Maggie !

/ Johanna

2008-08-02 @ 10:46:18
URL: http://zelvin.doggyblogg.se
Postat av: Pernilla

Fin blogg!

2008-08-02 @ 11:15:48
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: Emilia

Stakars hundar som blir utsatta för sånt här. Detta är DJURPLÅGERI. Ni är lika dom små barna som har dockor som dom klär på, skillnaden är bara att ni har en levande sak, en hund. Hundar ska inte behöva utsättas för sånt här. Låt dom vara och ta inte på dom kläder, dom blir ju för varma i kläder. Tänk om jag skulle tvinga på dig 3 tröjor på sommaren visst skulle du bli varm då och du skulle inte vilja ha det på dig, men det är precis så du gör med din hund, den har ju redan sin päls och behöver inga kläder. Sluta med detta djurplågeriet och låt hundarna vara djur.

2008-08-03 @ 16:12:52
Postat av: Linda

uuunderbar blogg du har!!!!



härliga bilder, underbara tips och rolig läsning! grattis till din artikel i aftonbladet!



många kramar



Linda och Bertil

2008-08-03 @ 20:17:50
URL: http://bertilblogg.blogspot.com/
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Emilia:

Nej, jag vill inte bli påtvingad tre tröjor mitt i sommaren. Inte min hund heller. Överdriv lite till ...

2008-08-07 @ 22:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0