Pudelprinsessorna

2008-08-28 @ 22:02:46
Vi har haft en underbar dag hos Hedvig och pudelgänget på Lidingö. Maggie kom bra överens med alla fem tjejerna - Sophie, Maggie, Nellie, Gucci och Maggie (ja, en namne) - och som de har busat! Kameran gick varm och jag har ägnat en lång stund åt att tanka in och välja bilder. Under tiden har lillan legat utslagen under bordet, helt slut efter dagens aktiviteter. Hedvig och jag började vårt möte med sushi i det vackra växthuset innan det var dags för den klassiska pudlarna-i-soffan-bilden:


Här är alla pudelpolarna! Minstingen Milly ville hellre ligga under soffan.

Kommentarer
Postat av: Lurvas blogg svarar

Hej igen! Ja jag är supernöjd. Lurvas och jag lärde oss massor. Jag fick tips och Lurvas en tankeställare. Tove, som kom hem till mig i två timmar, hade egna smarta tips och trix för hur man får en busvalp att lyssna. Lurvas är nu lydigare än kvarterets vuxna hundar! ;) Om jag inte mins fel lär Tove även ut saker som cirkustrix, spår, avancerad lydnad. mm. Det kostade 550 i timmen.



Måste bara säga (om din bild) att jag har haft mkt svårt för pudlar - har fortfarande - och Maggie + några jag känner är de enda jag tycker är söta ^^, Varför säger jag då detta? X'D Jo! Att Maggie är mkt sötare än sina pudelkompisar på bilden!!!! :)



2008-08-28 @ 22:52:56
URL: http://lurvasblogg.blogg.se/
Postat av: pudelflicka

Hej Emma, Ja vi hade en mysig dag och pudlarna trivdes tillsammans.

Vi ses snart igen.

Hälsa Maggie från pudlarna.

Kram Hedvig

2008-08-29 @ 07:39:43
URL: http://www.pudlarpelargoner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0