Koppel på köpet!

2009-03-04 @ 21:41:52
Update: När du handlar hos Pupstore ska du inte lägga något koppel i varukorgen, eller betala för det. Kopplet kommer automatiskt vid köp av sele. Men tyvärr är erbjudandet inte lika bra som det verkar. Våra kompisar Ira och Mio fick det här beskedet via mejl från butiken:

Det är vi som bestämmer vilket koppel som ingår och det beror lite på vad
som vi har i lager just vid beställningstillfället, men att det är värt minst 100 kr.

Det finns alltså inga garantier för att du får ett matchande koppel - inte ens till de modeller där det finns speciella koppel i samma tyg. Trist - och luddig marknadsföring!


Pupstore har
ett schyst erbjudande under mars månad: Gratis koppel (värde minst 100 kr) vid köp av en Puppia-sele! Lättast är så klart att klicka hem en från deras egen webshop men om du hellre handlar i en annan butik kan du skicka in ditt kvitto efteråt och få gåvan på posten. Många modeller har matchande koppel i samma tyg och annars funkar det klassiska Two tone lead till de flesta. Och nästan alla hundar kan bära Puppias selar! S-L är standardstorlek men flera selar finns även i XL. Och modellen Flame lanseras nu i XXL!

Nästan hur stort som helst! Nja, men för hundar med bröstmått upp till 95 cm.
Flame finns i svart, rött, lila, rosa och kamo. Pris: 315-345 kr.


Det klassiska kopplet finns i tio färger och tre storlekar.

Maggie vill ha vårnyheten Essence i grönt! Pris: 285 kr, storlek S-L.

I så fall skulle vi spara 185 kr på Essence lead, som finns i M och L.

Kommentarer
Postat av: simone & Nellie

åh, jag såg selarna idag på smalltobigs blogg och tyckte den rosa med hjärtan var så fin!

Kolla in bloggen och den supersöta tröjan Monica stickat åt Nellie! :)

2009-03-04 @ 22:07:12
URL: http://everlastinglove.webblogg.se/
Postat av: Kattis och Sam

Det verkar vara skönt med sele för hundisarna :) Dom är ju sjukt snygga också! Kanske ska ta å köpa en åt Sam nu när det är så bra erbjudande! SÅ HIMLA BRA MED DIN BLOGG man får reda på allt i hundmodevärlden! HEJJA EMMA OCH MAGGIE, NI ÄR SÅ BRA!! :D

2009-03-04 @ 23:49:01
URL: http://saganomsam.blogg.se/
Postat av: Kattis och Sam

Sele verkar vara skönt för hunden, kanske skulle ta å köpa mig en åt sam, speciellt nu när det är så bra erbjudande! SÅ HIMLA BRA MED DIN BLOGG man får reda på allt inom hundmodevärlden! HEJJA EMMA OCH MAGGIE!!! Nu ska jag kika på selarna, dom är ju sjukt snygga!!

2009-03-04 @ 23:49:06
URL: http://saganomsam.blogg.se/
Postat av: Mio & Ira

Tack för tipset men blev lite osäker för när jag lade en beställning i deras webbbutik så fick jag ej "gratis" koppel, jag betalade med kort men det kanske de reglerar i efterhand o jag får åter pengarna? vissa webbbutiker tar avdraget direkt oich det syns i kassan innan man bekräftar, men det gjorde inte den här, men det kanske sker i efterhand manuellt...?? kram

2009-03-05 @ 04:02:26
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Åh men gud så myyysigt!:D Vad fint, en underbar betydelse!:)

2009-03-05 @ 07:45:43
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Lori

Bra tips! och vilket bra erbjudande. Jag har spanat in hjärtaselarna för ett tag sen. Fast ser ut som Ira hade lite problem med betalningen? Ja vi får se, jag har tid att fundera. Kramar

2009-03-05 @ 07:54:46
URL: http://lilyhearts.blogg.se/
Postat av: C, Saga och Betty

Är inte så mycket för sele.. men den gröna va snygg i alla fall.. å helt rätt i färg just nu.. De ska ju vara massa färg å stark färg i vår & sommar.



KRAM

2009-03-05 @ 08:33:22
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: Ira

Extra info, såg Lori undrat så tänkte lika bra skriva här så alla får kännedom då kanske flera blivit intresserad av det här "informationen" jag kopierar från mailet jag fick då jag frågade hur det låg till med gratis koppel. Då vet ni vad som gäller.



-------------------------------------------------

Vi sände med ett extra koppel då vi inte förstod att det var detta du

menade. Det står att ett koppel ingår och då behöver man inte beställa det.

Ursäkta om detta var oklart. Vi ska specificera det lite bättre nästa gång.



Det är vi som bestämmer vilket koppel som ingår och det beror lite på vad

som vi har i lager just vid beställningstillfället, men att det är värt

minst 100 kr.





2009-03-05 @ 14:31:06
Postat av: Lori

Ira, TACK för klargörande! Falsk marknadsföring eller vad säger ni? Jag utgick ifrån att man fick välja koppel och då gärna ett matchande till selen men så är det alltså inte? Synd för jag tyckte hjärtankopplen var så gulliga!

2009-03-05 @ 14:52:29
URL: http://lilyhearts.blogg.se/
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Ira: Tack för infon! Inlägget är uppdaterat!



Lori: Ja, det är synd. Och dålig stil!

2009-03-05 @ 16:17:01
Postat av: Mio & Ira

Ja det e synd, det är ganska solklart man VILL ha en matchande koppel till sele, men det är de som "bestämmer" .. ja vi får se vad som kommer i paketet som "extra" koppel, för om jag inte klickat på koppel så hade jag kanske fått någon omatchande ja vi får se vad det extra är i för färg.. lite synd och ja som du säger, dålig stil!

2009-03-05 @ 18:03:14
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Pupstore.se

Verkar som att det blivit ett missförstånd när det gäller vårt erbjudande om GRATIS koppel. Kontakta oss gärna om ni har några synpunkter.



Vi vill självklart att alla våra kunder ska vara nöjda! =)



Ha en strålande dag!



Mvh Pupstore.se teamet

2009-03-10 @ 15:38:32
URL: http://www.pupstore.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0