Vårens väska

2009-02-04 @ 20:37:18
Jag har ju utlovat nyheter från både Puppia och Puppy Angel, så nu kör vi! Om jag bara fick köpa en enda sak ur bägge jättarnas vårkollektioner så skulle det bli väskan Goldminer Carrier från PA. Den höga smala citymodellen med triangelformade ytterfack, fransar och nitar är nästintill perfekt! Väskan finns i tre färger (black/chocolate/brown) och jag dreglar över den bruna, som snarare drar lite åt orange. Materialet är skinnimitation, men det tänker vi ha överseende med. Inte minst eftersom väskan görs i två storlekar och alltså passar många olika hundar. Maggie vill ha en! Nu!


Vårens snyggaste bärväska går redan att förbeställa hos Posh pooches.
Välj mellan 37 och 45 cm (längdmått), med pris från 1 199 kr.


Kommentarer
Postat av: Simone & Nellie

Skitsnygga! Nellie är dock lite för stor för att få plats i en väska :P

2009-02-04 @ 21:29:31
URL: http://everlastinglove.webblogg.se/
Postat av: Indra

Hej gumman! Nu ska jag äntligen kommentera allt jag har velat kommentera de här dagarna men inte hunnit och jag börjar bakifrån för säkerhets skull. :-D De här väskorna är verkligen toksnygga! Själv går jag fortfarande och toktrånar efter Brown eller Tan Paw Carrier från House of Dog. =)) Kanske, kanske nån gång... s ;-)

2009-02-10 @ 19:59:24
URL: http://cherlindrea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0