Toksnygga tavlan!

2008-07-26 @ 12:21:34
Maggie och jag har varit på resande tass igen, därav lite dålig uppdatering. Innan vi åkte hann vi träffa konstnären Erik Hedin - som är klar med porträttet på Maggie! Tavlan blev fantastisk, ännu finare än jag hade kunnat tänka mig! En riktig färgexplosion, lekfull och söt men med mycket attityd. Precis som Maggie själv! Nu hänger den i butiken Small to big, eftersom Erik ska ha utställning där snart, men sedan ska jag ta hem målningen och ge den en riktig hedersplats.


Snygg va? Ljuset var inte det bästa när jag fotade, så bilden gör inte riktigt
tavlan rättvisa. Färgerna är kallare och knalligare, och Swarovskistenarna
blixtrar! Det här är allra första gången Erik målar av en hund med kläder!

Exakt var tavlan ska få hänga hemma vet jag inte än, men en sak är säker. Under den ska Maggie ha en ny bädd - som matchar målningen perfekt! Kolla in de små broderade pudlarna!


Från italienska Prima/Small to big.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0