Very cherry chic

2008-08-11 @ 23:46:14
Jordgubbens dagar är väl räknade, nu när vi närmar oss hösten. Men ett bär på uppgång, även i hundmodebranschen, är körsbäret. Jag gillar mönstret i både gulliga och lite tuffare varianter, och har plockat ut massor av söta favoriter på temat cherry chic:



Vit volangklänning med röd rosett, 32 dollar, Hip Doggie/Paw Palace
Körsbärsklänning från Ruff Ruff Couture, 29 dollar på rea hos GW Little
Brunrandigt linne, 28 dollar, Hip Doggie/Paw Palace
Brun prickig blus, 32 dollar, Hip Doggie/Ritzy Rover
Röd och svart klänning, 43 dollar, Ruff Ruff Couture/Paw Palace
BÄR-väska, 50 dollar, Doggiedesigner
Minikjol i denim och grön tröja (sitter ihop), 42 dollar, Hip Doggie/Ritzy Rover
Körsbärskoppel (matchande halsband finns), 22 dollar, GW Little
T-shirt, 58 dollar, Paris Erotica/Funnyfur
Luvklänning, 87 dollar, Paris Erotica/Funnyfur
Leopardhalsband, 35 dollar, Susan Lanci Designs/GW Little
Cerise zebraklänning "Maxy Lilydresses", 48 dollar, Little Lily/Funnyfur
Gul och rosa klänning, 29 dollar, Ritzy Rover
Rosa och brun klänning, 35 dollar, Haute Hound
Rosa hoodie med spetskant och ficka, 48 dollar, RRC
Rödrandigt linne, 26 dollar, Ritzy Rover
Körsbärsväska (pipleksak), Chewy Vuiton
Rosa hoodie med hjärtformade körsbär, Pink Polka Dog
Vit pyjamas/mysoverall, 40 dollar, Haute Hound
Svart klänningssele, 40 dollar, Ritzy Rover
Körsbärsleksak, 5 dollar, Funnyfur


Kommentarer
Postat av: Alisa

Visst är det så? Deras kärlek går inte att mätas.



Hehe många gillar namnet, fick den från filmen "Femte Elementet", hon hetter Leeloo i filmen!:) Lite mer ovanligt än Lilo (från Lilo Stich).



Ja men det förstår man, men den var nog smidigast av alla med sin lilla storlek.



Jaha men gud vad underbart!:) Då förstår jag att ni hade första parkett hehe!

Hoppas arbetsdagen går fort för dig så du snart får komma hem till dina kära!

Kramis

2008-08-12 @ 04:51:49
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag älskar hundkläder! Nu måste jag køpa en hund!

Jag viiiiiiill! Men de dumt om jag ska resa...

Mina föräldrar har skaffat sig en liten Kivi. Naken hund som vi kan få låna. =)

Så vi får se hur vi gør!



Ha det bäst! Kram

2008-08-12 @ 10:22:59
URL: http://monroy.blogg.se/
Postat av: Edie

Tycker du vovvar kan ha pyamas? (e ju så sött) eller svettas de ihjäl då?

2008-08-12 @ 11:26:50
URL: http://lurvasblogg.blogg.se/
Postat av: Monica Hansen

Hej Emma & Maggie, nu undrar jag om ni kan mäta på M's halsband vad minsta och längsta mått runt halsen blir?



Se http://www.doggie.se/storleksguide-i-12.html hur man mäter och maila mig sedan på;



monica[email protected]



Vad tror ni om turkos mohairtröja?

Postat av: Fanny

Svar. Ja jag fattar inte vad de ska med Henry till :S Ja samma här, men det finns ganska billiga riktiga på tradera =)

2008-08-12 @ 15:23:29
URL: http://orneberg.blogg.se/
Postat av: Lurvas blogg svarar

Kul att du gillade jackan ;) Den är köpt på Häst och hund på Kungsgatan. Dom hade massa snygga regnkläder. Och tack vare dina tips hittade vi en cool badrock från Doggie idag ^^ kolla gärna in den på senaste inlägget

2008-08-12 @ 15:25:26
URL: http://lurvasblogg.blogg.se/
Postat av: Pia

Cisco hälsar att han känner sig lite fjollig i rosa ;)Ja brickorna graverades i butiken medan vi väntade. 95kr/st.



Pixie hälsar och tackar för Gratulationerna

kram

2008-08-12 @ 16:51:35
URL: http://vov.psdekor.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0