Ready to ride

2008-04-06 @ 01:18:27
Jag är redan lite förälskad i Wooflink - och så blir det ännu bättre! Den nya kollektionen, som är på gång, är så cool att jag blir helt svimfärdig. Kolla in den to die for-snygga bärväskan!
Rockig, glammig, punkig - med maffig logga och feta kedjor. Ja, designen är ju inte blyg direkt. Måste, MÅSTE ha!

Wooflink carrier

Ser också fram emot de matchande kläderna, samt premiären för Wooflinks accessoarer.
De som annars gjort sig kända för att matcha bärväskor med plagg är ju Pet flys med sin "Ready-2-ride apparel". För varje ny carrier som designas släpps också en tanktop och en liten klänning, antingen med samma tryck som utanpå väskan eller i samma fuskpäls som inuti.
Här snackar vi också kaxig design, och väskorna har en massa tuffa detaljer som gallerfönster, dragkedjor med symboler, adresslapp och plats för ett foto på den lilla resenären.
PF Koi bagPF Koi tee
Min eviga favorit "Forever Koi" från Pet flys.

PF Sailor teeSailor bag NY
Senaste tillskottet är babyblåa "Sailor".

Pet shop tees SEtt litet utbud av Pet flys finns hos Doggie och ännu fler väskor hittar du hos norska Pet shop girls (man kan beställa via mejl). Här ligger priserna något lägre, men jag vet inte hur mycket som tillkommer i frakt. PSG skickar med en blingad tee på köpet, dock inte en ready-2-ride.

Obs! Minsta storleken (mini/XS) ska räcka till hundar upp till 2,2 kg men är verkligen MIKROliten (yttermått: 20x20x32 cm). Så ifall du inte har en riktig teacup - köp S eller M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0