Matchat i mocka

2011-01-07 @ 04:32:08
Högt upp på önskelistan just nu står ett helt set med matchande accessoarer från amerikanska Susan Lanci. I ett ekologiskt tillverkat supermaterial, typ mikrofiber möter mocka, gör hon vackra halsband, koppel och hårspännen med bland annat blingade rosetter. Designen balanserar snyggt på gränsen mellan stilig och sockersöt, och de 30 (!) färgvalen skapar angenäm beslutsångest. Som pricken över i vill vi dessutom ha den lilla påsen med pyttesmå reseskålar att spänna fast på väskan. Maggie är sugen på den fräscha färgen melon medan matte lutar åt brandgula marigold eller knalliga royal blue. Vad säger ni? Klicka upp färgkartan och tyck till!


Serien Big bow har just stora rosetter – och gnistrande knappar.
Halsband 36 dollar, koppel 44 dollar och hårspänne 15 dollar hos Funnyfur.



De små resekålarna i Travel bowl pouch set är endast 6,4 cm i diameter.
Påsen pryds av designerns signatur, en liten tass. 30 dollar.




Hårspännena finns i tre storlekar och det här tycker vi är finaste färgerna.



Vilken är din favorit?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag håller med dig, de färger som du har valt är finast. Och de små reseskålarna var jättesöta.



Såg dig i tidningen idag. Välkommen in till stan igen!

2011-01-07 @ 10:54:15
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: pudelflickan

Jag såg dig också i tidningen i dag.

Kram

2011-01-07 @ 17:36:18
URL: http://www.pudlarpelargoner.blogspot.com/
Postat av: Nicki

Ibland förvånar jag mig själv: jag röstar nog faktiskt på "Cheetah"!

2011-01-07 @ 18:21:59
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Anneli: Great minds think alike ;)

Tack! Känns kanon med en ny redaktion i city.



pudelflickan: Härligt att du läser "rätt" tidning :) Jag hamnade på bild efter lång övertalning, men det blev helt ok.



Nicki: Leopard är ALDRIG fel :D

2011-01-08 @ 19:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0