Dagens outfit

2010-11-25 @ 21:15:09
Snön ligger vit på taken, Dolly är pigg och vaken – och Maggie vägrar röra på baken …



Dagens outfit: Leopardvästar i fuskpäls från PA och kviltade blinghalsband från Puchi/Posh Pooches. Dollys rosa koppel är från Le chien och den prickiga rosetten från Aria. Maggie (som inte kan ha koppel i dåligt väder) har ett hårspänne med glitter och hjärta från PA.


I glipan mellan jacka och halsband sportar Maggsan en snygg halsduk med silverstickningar.
Även den kommer från Puppy Angel.

Kommentarer
Postat av: cecilia (med Saga och Betty)

väldigt snyggt! ser skönt och bekvämt ut.



kram från oss



PS! kanske dags att byta bilden på flickorna i menyn?!

2010-11-26 @ 09:19:46
Postat av: Pia

Sötaste tjejerna i förorten... äh, i hela världen <3

Det tycker iaf vi i Sörping ;)



pst.. Jag tror att jag har lite vitt mohairgarn kvar sedan jag virkade en halsduk till mig. Vill Dolly ha halsduk till sin outfit hon oxå? Hör av dig om hur bred den ska vara så fixar jag.

2010-11-26 @ 14:41:43
URL: http://vovpsdekor.bloggworld.se
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

cecilia: Tack! Jackorna är sååå mjuka och mysiga :) Just det, bilden skulle jag ju fixat för länge sen ... Skärpning! Kram!



Pia: Ni är för goa i Sörping :) Klart vi ska ha en vit halsduk, hörs på mejlen! Kramar!

2010-11-28 @ 01:10:33
Postat av: Nicole

Riktiga societetsdamer på vinterpromenad!

2010-11-30 @ 14:48:05
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Javisst!

Och nu är bilden i menyn utbytt :)

2010-11-30 @ 20:57:40
Postat av: Nicole

Förresten... vad menas med att Maggie "inte kan ha" koppel - pga dåligt väder??!! ;o)

2010-12-04 @ 20:38:39
Postat av: Lena o Nikko

Vilken storlek har tjejerna på västen? Har gått o suktat över en sån sen vinterkollektionen kom ut (antar att det är "Safari in sun", den med huva?) men så vara det frågan om storleken... XL misstänker jag, trots att den kanske blir lite vid om bringan o halsen. L är nog i kortaste laget för min fryslort!

2010-12-10 @ 08:38:33
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Lena o Nikko: Klart Nikko ska ha en Safari-väst, den är helt underbar. Mjuk och skön och praktisk med dragkedja. Inte så tjock och varm som man tror när man ser bilden, men utmärkt att ha i läget mellan tröja och riktigt varm vinterjacka. Jag tippar också på XL till honom eftersom töserna har L och de passar precis :)

2010-12-11 @ 04:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0