Identifiera dig!

2010-06-13 @ 17:41:02
Update: Id-brickorna är ännu billigare hos Häromi, där du beställer gravyren via telefon på nr 0304-677015.

Inför sommarens
semester i Skåne försöker jag få pudlarnas "morfar" att hägna in hela tomten. Även utbrytardrottningen Dolly måste ju få härja fritt på den stora härliga gräsmattan! Han verkar dock inte så pigg på idén så jag har klickat hem uppdaterade id-brickor för att underlätta en återförening efter de äventyr lillan lär ge sig iväg på. Den emaljerade modellen från Tails finns i massor av färger och mönster, håller hög kvalitet och pryder halsbandet som ett smycke. Man väljer enkelt design, storlek och gravyr på nätet och sedan landar resultatet i brevlådan för 199 kr (minsta storleken) och uppåt. Rekommenderas!


Dolly får ett rosa hjärta och syrran matchar med ett rött på svart botten.


Kommentarer
Postat av: Nicki

Aaah, jag såg dessa brickor häromdan på nätet och tänkte: MÅSTE beställas!! Men kunde bara inte bestämma mig för vilken design! Så himla fina allihop ju...suck!

2010-06-13 @ 18:11:41
Postat av: Anna, Baby Boo, Wilson & Tigger

Här är det lag på ID-tag's på alla hundar, dock är inte chip ett måste ännu? Men det är ju så bra att om dom skulle tar i trä komma bort att man bara kan läsa av och få tag på ägaren direkt!



Dom var jättefina! Grabbarna här hemma har döskallar tuffingar

2010-06-13 @ 18:24:51
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: Pia

De är jättefina. Det finns många fler än när jag beställde för 3 år sedan. Cisco fick ett sådant i 1-årspresent. (röd med tass)



kramis

2010-06-13 @ 19:54:52
URL: http://vovpsdekor.bloggworld.se
Postat av: Nicki

Å vill du ha dem ännu billigare, ja då kikar du in på Häromi's hemsida!

2010-06-13 @ 22:23:03
Postat av: Fiona, Maxi & Tindra

Tindra fick en Red Dingo-ID i höstas, en som var i kattstorlek tror jag faktiskt :P Svart bakgrund med hjärta är den iallafall. Riktigt nöjd!



Kramar!

2010-06-15 @ 00:18:16
URL: http://spoilme.blogg.se/
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Visst är de fina! Men Nicki, jag hittar dem inte hos Häromi! Pallar du skicka en länk?

2010-06-15 @ 04:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0