Alltså, kollo och kollo ... Så här är det:...

2010-06-18 @ 16:41:08

img_0232 (MMS)

Alltså, kollo och kollo ... Så här är det: Min uppfödare har en "hundflicka" som bor hos henne och passar pudlar när Marianne är iväg på utställningar. Ett par vovvar mer eller mindre spelar ingen roll, tyckte hon, så M & D fick också flytta in! Enligt rapport busar de järnet och springer ute med kompisarna hela dagarna. Men ni kan tro att det har varit tomt hemma! Inte minst i sängen, där den här synen brukar möta mig varje morgon. Nu sitter vi dock på tåget - och ska starta semestern med en flaska rosé från bistron. Vi är tillbaka på söndag, trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Hoppas helgen varit underbar!

2010-06-20 @ 10:50:42
URL: http://nagelbloggat.blogspot.com/
Postat av: Nicki

Jag ser att Dolly som vanligt tar för sig av tillvaron och väljer främsta sovplatsen: uppe på huvudkudden! Som min katt brukade göra, men hon såg också sig själv som jordens medelpunkt den katten...

2010-06-20 @ 23:08:26
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Monica: Tack, vi har haft det så härligt!



Nicki: Dolly ÄR ju medelpunkten ;) Ibland vaknar jag med hennes lilla huvud i min hand ... mys!

2010-06-21 @ 15:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0