Rea-race

2010-01-11 @ 04:37:44
Mellandagsrean är tyvärr inte lika hysterisk i hundmodebutiker som i affärer för folk. Men visst finns det en del som har sänkt några priser, och hos Doggie är det rea på en riktigt rejäl del av sortimentet. Jag har varit inne och nosat på sajten flera gånger utan att slå till, men i ren glädje över att gå av skiftet har jag precis shoppat så att det stänker! Kolla vilken maffig leverans som snart landar hos fröknarna i förorten! Rosetterna med hjärta är från Aria, hundtandshalsbandet har jag köpt för att testa kvaliteten på Zack & Zoey, och resten av laddningen är från Puppy Angel. Blingade rosetter, djungelhalsbanden som vi har velat ha så länge, snygga jackan Slinky och en overall som ser ut att klara snökaos. Termobrallorna som matchar jackan fanns inte i lager, men de går nog att ordna på annat håll. Maggie är så chockad av kylan nu att jag köper allt som lovar att stå emot "extreme cold winter". I koppel tar hon inte ett steg, så på promenaderna måste hon få vara lös och trippa i egen takt. Men det ger henne också friheten att försöka hoppa upp i famnen på varenda människa vi möter, bara för att få lite värme! Rörande, det är vad det är.

Nu ska jag hem och krypa ner till alla mina älsklingar – hoppas att ni får en fin start på veckan!


Jacka, 544 kr, overall, 511 kr, halsband 154 resp 72 kr, rosetter 17 resp 27 kr.

Kommentarer
Postat av: Charlie & Kalle

Vi är sugna på att prova någon av PA overallerna. Har ni några sedan innan? Tycker ni om dem? Kalle är väldigt frusen, det blir inga långa promenader.

Nospussar

2010-01-11 @ 11:59:52
URL: http://kalleyork.se/blogg
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

favorit film?

2010-01-11 @ 12:19:36
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Ira & Mio

Åh gud jag gråter nästan av att bli sp rörd att läsa om Maggie.. ma då är det skitsamma ven som passerar bara hon får komma upp i famnen, annars är hon ju inte så jätteintresserad av att sitta hos ngn bara matte o husse som är ok. jobbigt hon har det med kylan.. ja då är det svårt med koppel promenader men det finns ju tillfällen man ogärna har dem lös som ex vid hög trafikerad väg eller sånt..

Pussipuss på er

2010-01-11 @ 13:08:39
Postat av: Pia

Mags!! Kom hit så kan jag bära runt på dig på promenaderna. Så kan vi pussas under tiden ;)



Mycket snyggt!! Speciellt den rosa jackan och den svarta overallen. Pixie hälsar att han hoppas att ni köpt för stora ;)



Usch va jobbigt för Maggsan med kylan. Här hemma har det räckt med de kläder vi har ännu så länge.

2010-01-11 @ 14:07:14
URL: http://vov.psdekor.se
Postat av: elisa

vilken sida är den svarta overallen beställd från? tacksam för svar. =)

2010-01-11 @ 16:04:03
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Charlie: Det här blir vår första PA-overall, rapport kommer!



Ira o Pia: Vad gulliga ni är :*



Elisa: Doggie.se! Länk finns i inlägget, det finns det alltid till inköpsställe/märke. Kolla annars länklistan i menyn.

2010-01-11 @ 19:45:43
Postat av: Elin

Overallen var ju riktigt het!



Vilken hemsida??

2010-01-11 @ 22:16:37
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: Jimmie och Kingeling

jag har tittat på den svarta overallen till kingen, men inte velat klicka hem den då ja aldrig sett den på rikigt. Och man vill ju inte ha kläder som ser "plastiga" ut eller nåt annat som man kan märka när man öppnar sitt paket från posten. Därför ser vi fram mot bilder!! :D djungelhalsbanden var riktigt snygga!!!

2010-01-11 @ 23:04:31
URL: http://kingeling.blogg.se/
Postat av: Nicole

Som vanligt plockar ni russinen ur kakan! Utsökta val från doggie, ser fram emot bild på slinky-jackan med termo-brallan till! (Yes, nu kan man surfa igen! Flytten är avklarad.)

2010-01-16 @ 19:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0