Bäddat för våren

2010-01-27 @ 16:33:17
Här kommer fler vårnyheter från Pinkaholic: Bäddar, väskor och en praktisk pryl för hundar som inte kan hoppa så högt – trappan! Sängarna är otroligt söta, inte minst den sexkantiga soffan med litet ryggstöd, men allt detta pastelliga gullegull passar inte riktigt med min inredningsstil. Fast det kanske är sekundärt så länge vovven sover gott?


Hexagon, Cradle och Princess bed.


Melody heart och Polka dot. Kanske vore det skönt om Dolly kunde traska upp i sängen själv i stället för att stå nedanför och gnöla …


Bärväskan i lack heter Bali och lilla ryggsäcken Sprinkles.

Kommentarer
Postat av: Elin

Älskar väskorna, färgerna smälter i mina ögon <3

2010-01-27 @ 17:51:48
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: maria

hej! Hoppas du kan svara snabbt på den här kommentaren....

Jag ska åka till London imorgon och hade jätte gärna velat gå till en hundklädes affär. Vet du någon eller är du duktig på att hitta på nätet för jag har ingen aning om hur man söker enklast och bäst. Svara jätte gärna till min mail!



Ha det fint! MVH Maria

2010-01-28 @ 13:51:55
URL: http://virusmaria.blogg.se/
Postat av: Madde

Herregud jag dör vilka fina grejer.

trappan måste jag investera min minsting kommer aldrig upp i sängen utan hjälp.



vart hittar jag hemsidan och när kommer dessa godbitar in?



mvh

Madde

2010-01-28 @ 15:39:27
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Madde: Pinkaholics nyheter kommer i slutet av februari och du beställer billigt via poshpooches.se

2010-01-29 @ 05:31:31
Postat av: Madeleine

Åh, trappan vill jag ha. Bå.de för att den är fin och för att Shelby ibland glömmer att hon kan hoppa upp i sängen själv och sitter och gnyr en massa

2010-01-31 @ 22:25:06
URL: http://astasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0