Puppy Angel 2010

2010-02-05 @ 04:53:49
Vi fortsätter drömma om vår och värme – och sätter tänderna i Puppy Angel 2010! Nya katalogen inleds med ett mycket trevligt grepp: Inspirationsbilder som visar kollektionens bärande teman Polkadot, Bling Bling, Star och Worldcup. PA känns lite mer nyskapande än till exempel Pinkaholic i år, och det finns en hel del som jag kan tänka mig att köpa. Vill du bläddra själv hittar du katalogen HÄR, och beställer du via Posh pooches före den 14 februari får du 10 % rabatt!


Polkadot bjuder så klart på just prickar. Lite trist med blått/rosa, men både volangklänningen och det lilla huset faller oss i smaken.


Under parollen Bling Bling lanseras hemska batikväskor – men också en ljuvlig leopardkantad t-shirt och lyxiga accessoarer.


Med linjen Star har märket tagit ut svängarna lite extra! Trots street-inspirationen är plaggen fortfarande lite för gulliga, men den fräscha dödskallejackan är ett fynd.



Worldcup hyllar sommarens stora evenemang: fotbolls-VM. Kul! Matchtröjorna får säkert en marknad, och step-in-selarna med små fotbollar på är ju bara för söta. Eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Döskallar är kul! har ni sett mitt nya lotteri på stickad döskalletröja till liten hund?

2010-02-05 @ 08:06:23
URL: http://stickebloggen.blogspot.com/
Postat av: Elin

jag fastnade totalt för deras hårspännen! :)

Me must have..men har alldeles för svårt att välja..



trevlig helg på er!

2010-02-05 @ 22:08:54
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: Nicole

Efter att ha sett alla fantastiskt bra foton på din blogg undrar jag nu: vad för slags kamera (modell, märke)är det du använder när du tar alla fina bilder på dina vovvar? Måste köpa ny digitalkamera då min gamla är av högst medioker kvalitet och är i stort behov att tips och goda råd om vad jag borde införskaffa!

2010-02-07 @ 06:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0