Rymmer krubb & stubb

2010-12-01 @ 04:36:20
Hemma förvarar vi hundmaten i en billig plåttunna från Ikea. Det fungerar alldeles utmärkt, men matte är lite sugen på att uppgradera till en riktig fodertunna. Sajten trend4you visade sig ha flera olika fina alternativ – alla med tillhörande skopa. Bra julklappstips till inredningsintresserade hundägare! För den som gillar lite mer lekfull design har jag nosat upp två modeller i plast också. Vilken skulle ni välja?



Tunnorna kostar 369 kr, 495 kr (inklusive skål) resp 398 kr.



Pupp är en fiffig burk – lyft på den så hittar du skålen under! 395 kr hos Bluebox.
Crock från United pets har skopa, rymmer cirka 2 kg och kostar 329 kr hos Djurmaxi.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du får en fin onsdag! :)

2010-12-01 @ 05:53:24
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Pia

Jag gillar den vita längst upp till höger :)

Här hemma har vi stora Ikea-tunnan (rymmer 15 kg mat) och sedan en mindre burk på bänken. Då slipper matte att stå dubbelvikt in under bänken varje morgon när maten ska fyllas på.



Släpar du hem maten själv eller beställer du från Foderbilen?



kraaam

2010-12-01 @ 08:56:44
URL: http://vovpsdekor.bloggworld.se
Postat av: Nicole

Coola fodertunnor i retro-stil :o) Synd bara att ju mer foder som lämnar tunnan desto mer luft blir det i den, vilket torkar ut det kvarvarande fodret. Har fått skippa tunnor då min vovve HATAR för torrt torrfoder :oO Synd att ingen burk-tillverkare satsat på design OCH funktion när det gäller foderförvaring :o/

2010-12-01 @ 09:48:57
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-12-01 @ 12:25:36
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/
Postat av: cecilia (med Saga och Betty)

jag skulle nog välja en i plåt - den längst ner till höger (svart). eller den vita i samma modell.

2010-12-01 @ 14:49:43
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Cissi: Tack detsamma!



Pia: Smart! Jag beställer från Foderbilen, så himla smidigt att det plötsligt bara står en säck käk utanför dörren :) Kram!



Nicole: Sant. Särskilt pudlar är ju lite kräsna också ;) Men jag brukar undvika de allra största säckarna (även om det blir lite dyrare) för att maten ska hålla sig fräsch hela vägen.



elmo: Aruba! Två veckor på Aruba med min älskling. Det är drömmen, och den tänker jag förverkliga en vacker dag :)



cecilia: Jag håller nog med dig!

2010-12-01 @ 16:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0