Puppy Angel tar hem hösten

2010-08-09 @ 02:41:44
Vi måste kanske råna en bank. Eller vinna på lotto. För Puppy Angel har så mycket fint i sin nya kollektion att shoppingbegäret har växt bortom all kontroll. Designen växlar mellan sportigt, gulligt och glammigt utan att tappa tråden. Och det är kul att de eviga basfärgerna blandas upp med lila, grönt, klarblått och orange – särskilt på accessoarer. Pälsvästen är ett måste. Men vi skulle inte tacka nej till något på den här listan!


Pälskappan Cotton Candy, 489 kr. Kviltade kappan Mounk Journey, 479 kr.
Joggingoverallerna Royal Paw och The Prestige jogging suit, 499 resp 449 kr.
Halsbanden Las Vegas och Los Angeles, 309 rep 359 kr.
Väskan Royal Paw, 1 499 kr.
Overallerna Divine Paw och Winter Guardian, från 499 resp 479 kr.


Tur att Anna på Posh pooches ger 10 % rabatt på alla PA-beställningar fram till den 27 augusti!


Kommentarer
Postat av: MonicaHansen

Oj så mycket fint! Förresten har jag pudlar i samlar gosedjur till salu just nu, och en bichon..



http://stickebloggen.blogspot.com/2010/08/bichon-frise-och-pudlar-samlardjur.html

Postat av: Anna, Baby Boo, Wilson & Tigger

Jag har en lista lång som min arm skratt Tur att alla tre hundar fyller år nu i höst och vinter så man kan köpa massa födelsedagspresenter!

2010-08-09 @ 10:51:13
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: Nicki

Samma här! Kom bara halvvägs in i katalogen när jag insåg att jag nog kommer att ruinera mig OCH vovven fyller år i september, så: Anna, jag kommer att maila dig en beställning inom kort!

2010-08-09 @ 13:05:46
Postat av: MBT Shoes

Jag har en lista lång som min arm skratt Tur att alla tre hundar fyller år nu i höst och vinter så man kan köpa massa födelsedagspresenter!

2010-08-16 @ 09:30:00
URL: http://www.shopmbtshoesonline.com/
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Smart att "skylla på" vovvarnas födelsedagar! En annan hittar ju alltid ursäkter för att shoppa ändå ;)

2010-08-17 @ 23:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0