Forever doggie friends

2009-11-13 @ 05:12:12
Ni noterar att Dolly har växt, och visst är det så. Hon är nu 7 månader och därmed "färdig". Tror till och med att det kan vara dags för löp snart, det ska nämligen nosas och pinkas mest hela tiden när vi är ute på promenad … Dolly ser nästan större ut än Maggie, eftersom hon har lite mer päls, men i mankhöjd ligger de lika. Fast Dolly är lite kraftigare byggd, så det är tur att hon inte behöll sitt arbetsnamn Mini!

Fler frågor har ramlat in. Ja, jag ska gå på HUND2009 i december – och shoppa loss. Nej, jag tycker inte att hundar ska vara vegetarianer (om de inte behöver av hälsoskäl), men jag är ingen expert på området.

Världens bästa balsam? Det kommer från Plush puppy och säljs hos bland annat Citypet. Esprees produkter är också kanon till pudel, favoriten heter Rainforest.

I natt har jag jobbat, annars hade jag gärna tillbringat kvällen hos DOGArtist, smuttandes på ett glas vin. Du som har tillfälle – gå dit i dag (fredag) mellan 16 och 21 och insup lite glamour. Showroomet är öppet lördag och söndag också, 12–16.

Till sist ska jag tipsa och önska lite: Kolla in den här söta dubbel-charmen från Aria! Maggie och Dolly vill ha en att dela på!

Senaste nytt hos Doggie: 79 kr.


Kommentarer
Postat av: ElinArmour

Hjälp vad söt!

2009-11-13 @ 05:50:12
URL: http://elinarmour.blogg.se/
Postat av: Monica Hansen

MyDog i Göteborg i januari?

2009-11-13 @ 07:01:51
URL: http://stickebloggen.blogspot.com/
Postat av: Ira å Mio

samma här..ska shoppa loss på Hund 2009 , kanske inte lika mkt tungt som i fjol, lite bökigt åka pendeltåg efteråt... men shoppa YES!! :-) vilka av dagarna ska du dit? Nääääär ska vi seeeees?? :-) :-) kanske ny adventfika här?? 1 års jubileum ;)

2009-11-13 @ 11:10:17
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Danielle

Jag var hos DA igår... åhhh vad roligt det var, jag drack ett glas för dig också hehehe. tack för tipset. Nu finns ett stort inlägg på min blogg om vistelsen.

2009-11-13 @ 13:19:30
URL: http://pompom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0