Divor bär duffel

2009-11-14 @ 05:04:56
När vi shoppade väska hos Iaa häromveckan så passade så klart tjejerna på att prova kläder också. Här har Dolly på sig en hundtandströja från ESC och Maggie en duffel från samma märke. Och som matte föll för denna duffel! Den lila och gröna färgkombon är klockren – och modellen väldigt söt. Plagget fanns dock bara i ett ex i rätt storlek, och matcha bör man annars dör man. Så det blev inget köp. Men visst är tjejerna söta där de sitter på divanen? Och Iaa har lagt beställningar på några andra godbitar åt oss – som ni får se närmare jul …

Provhytt deluxe. Men frisyrerna har de busat bort!

 

Vi ska nog lägga tassarna på ett par sådana här till slut …


Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Verkligen snygga modeller och toppenmode!

2009-11-14 @ 07:07:25
URL: http://stickebloggen.blogspot.com/
Postat av: Lena o Nikko

Snygg färgkombination! Vinrött och grönt - en av mina favoriter.

2009-11-14 @ 08:56:47
Postat av: Nicole

Supersnyggt! Duffeln är urtjusig och verkar ha skön och rymlig passform. Hundtandströjan ursnygg, vill ha!!! Men finns nog inte i tillräckligt stor storlek som vanligt, har ju en "jätte-pudel" i detta sammanhang... Och förresten är det för långt till huvudstaden som vanligt. Finns Ias som web-shop?

2009-11-14 @ 11:29:23
Postat av: Anna

Oh en sån skulle jag kunna tänka mej till mej själv! Vilka härliga färger. :D

2009-11-14 @ 14:26:01
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: Danielle

den är så snygg att jag SJÄLV skulle vilja ha en på mig!!! finns det inte för människor? liksom en hund och ägare kollektion vore super =)

2009-11-14 @ 17:38:56
URL: http://pompom.blogg.se/
Postat av: Danielle

håller med Anna, den är så snygg att jag SJÄLV skulle vilja ha en på mig!!! finns det inte för människor? liksom en hund och ägare kollektion vore super =)

2009-11-14 @ 17:42:26
URL: http://pompom.blogg.se/
Postat av: Fiona Och Tindra

Haha, ja den där duffeln var riktigt, riktigt snygg! Provade den ju på Tindra också - och det var inte långt ifrån att jag köpte den till henne! Men det är svårt eftersom hon inte vuxit klart och den större storleken skulle hon ju inte kunna ha nu...



Va trist att det inte fanns TVÅ exemplr av jackan:( Och ja visst är det så; matcha bör man annars dör man! Den brukar jag köra med jämt och alla får värsta rycken över att jag och Tindra INTE går ut i omatchande kläder...



Kramar

2009-11-19 @ 12:19:00
URL: http://spoilme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0