Orgie i ormskinn

2009-03-04 @ 11:58:09
Maggsan och jag surfar runt i Modern Doggs nya webshop och fylls av ha-begär. Den pråliga och vräkiga men ack så snygga väskan i ormskinnsimitation från Chrome Bones - som jag länge intalat mig är för dyr - är prissänkt med 2 000 spänn. Två tusen! Det kliar i tassarna. Men vi har tokshoppat på sistone. Jag gjorde en liten inventering och fann att vi bara i februari har köpt (husse, du kan sluta läsa nu) en hoodie, ett halsband, en jacka, två koppelset, två klänningar, två skålar och en drös accessoarer. Dessutom väntar vi på rejäla leveranser från både Posh pooches och Spoiled dog. Och i går kom en avi från Le chien ... Jag hade dock tänkt vänta med att hämta ut det paketet till efter flytten, om jag kan hålla mig. Det innehåller ändå hundinredning till nya hemmet, och flyttlasset behöver ju inte bli större än nödvändigt. Fast å andra sidan så är det bra att ha mjuka saker att lägga överst i lådorna, inte sant?


Glöm "less is more" och kolla in Python pink.
Då: 3 499 kr. Nu: 1 499 kr. Åh!

Kommentarer
Postat av: Mio & Ira

Hoppas husse slutade läsa :-) då vet han var hushållspengarna gått åt :-) bröd och vatten nästa! haha puss

2009-03-04 @ 12:54:46
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Ellinor & Engla

Haha! Det är svårt när vill-ha-begäret gör sig påmint :) Men det var ju superpris på väskan nu! Jo - Engla har fått ny frisyr. Vi gick tillbaka till valpfrisyren hon hade förra året och jag säger bara ååå så skönt det är. Korten jag tog gör sig inte riktigt rättvisa men såhär ser hon ut nu http://www.ellinor.net/2009/02/20/engla-i-kortkort/

När gå flyttlasset förresten? //Ellinor

2009-03-04 @ 14:26:18
URL: http://www.ellinor.net
Postat av: Lena o Nikko

Jag säger bara: Ååååååhhhh! Vilken tur att den är rosa, inte riktigt vare sig Nikkos eller min färg! Undrar om det är en slump att hans och min färgskala är samma??? ;-)

2009-03-04 @ 21:17:22
Postat av: Lena o Nikko

Jag är helt enig med din flyttstrategi. Du vet, halva kartongen böcker, andra halvan lätta och mjuka saker - som hundkläder. Det betyder då (kvinnlig logik, knivskarp!) att ju mer böcker man har, desto mer hundkläder behöver man. Häpp, smart uträknat Emma! :-)

2009-03-04 @ 21:23:33
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Lena o Nikko: Visst är den kvinnliga logiken knivskarp - inte minst när det gäller shopping ;)

Maggies kläder har redan fått utgöra finfint emballage i flera flyttlådor!

2009-03-06 @ 04:24:21
Postat av: LINA

Hej Emma :-) Ja, Oslo-visiten var riktigt rolig, något kort bara! Ja, det var riktigt trist, ville själv ha en skinnjacka därifrån men det var bara att glömma i små storlekar och ja. Kläder i fråga var väldigt utplockat. Ska dock göra ett nytt försök till sommaren då Oslo som stad kommer till sin rättvisa också. Tycker definitivt att du och Maggie ska göra ett besök då också :-) Hoppas flytten går bra!

2009-03-06 @ 11:57:01
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0