Moderna hunden matchar

2009-03-04 @ 16:32:20
Även om man har såväl mindre budget som lägre profil (än spekulanter på den bombastiska väskan alltså) kan man göra fina fynd i nya shopen. Kolla in utbudet av halsband, där finns godbitar till både mini och maxi från Bobby, Pet supply och For pets only. Och plaggen från Dogline är riktiga kap nu med 30 % rabatt. För 209 kr får du en klassisk stickad polotröja i superkvalitet! Själva kan vi dock inte riktigt lämna kategorin bärväskor. Nu har jag nosat upp en axelväska i denim och guld, som matchar en tröja i Maggies garderob!


Väska från italienska For pets only, 949 kr.

Kommentarer
Postat av: Linda och Bertil

hej hej!

tusen tack för infon om vindruvor och russin! shit pom fritt! det ger vi bertil jämt! han älskar ju det....hm men nu när man vet bättre =)



tusen kramar från oss

2009-03-04 @ 18:14:46
URL: http://bertilblogg.blogspot.com
Postat av: Kattis och Sam

Den där väskan tittade jag på förra veckan, jag lade undan den några dagar för att jag ville komma tillbaka å köpa den, dock blev det ingen återresa till sthlm, så har du tur, så finns den kvar på rean på modern dogg!



kram!

2009-03-05 @ 12:15:27
URL: http://saganomsam.blogg.se/
Postat av: Jimmie & Kingeling

naaww, du borde absolut köpa den väskan.. Kul med matchande kläder och väska! kramar // Jimmie & Kingeling

2009-03-05 @ 17:16:43
URL: http://kingeling.blogg.se/
Postat av: maria

Är du fortfarande intresserad av den där väskan från for pets only? Jag har en hemma som jag köpt just av silvana på moderndogg, som jag nu inte längre använder. Har faktiskt knappt använt den eftersom lilla hunden växte lite för fort. Så den har bara legat i garderoben. Hör av dig om du är intresserad av att köpa den. =D

2009-03-17 @ 11:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0