En andra päls

2009-01-31 @ 16:49:05
Nu är vi hemma igen efter lite skönt mingel hos DogArtist. Ni kommer aldrig tro det här, men vi har inte shoppat någonting! Däremot har vi fingrat lite på de vackra sängarna från Lord Lou - och på de lyxiga pälsplädarna från samma märke. Jag skulle gärna drapera 145 x 130 cm gosig filt över Maggies soffhörna, och kanske matcha med en tjock kudde om hon hellre ligger på golvet:


På nätet kan du köpa en del av Lord Lous sortiment hos Doggie.
Är du i Stockholm finns de lyxiga sängarna och plädarna även hos Iaa!




Kommentarer
Postat av: Indra

Jisses! Om Loxy sover mycket nu, så skulle jag aldrig få liv i honom om jag skaffade en sån där! skratt Han är tokig i pälsliknande saker och snor alltid mina fuskpälskuddar i soffan. Men snygga var dom, och säkerligen sjukt sköna. Skulle gärna haft en sån mysbädd i egen storlek. ;-)



Kramar!

2009-01-31 @ 16:51:34
URL: http://cherlindrea.se
Postat av: Simone & Nellie

Mysiga sängar, Tyvärr duger ingen säng för Nellie.. bara att ligga på mitt huvud, Jag har skaffat 4 kuddar i sängen för att hon ska få ligga på en egen kudde. Men hon ska endå ligga på samma kudde som jag, helst så nära som möjligt :P

2009-01-31 @ 18:38:33
URL: http://everlastinglove.webblogg.se/
Postat av: Mia Ö

Pudlarna skulle uppskatta dem mycket!! Och matte också ....ler Gud vad mysiga de såg ut att vara.

2009-02-02 @ 21:40:05
URL: http://www.hundhar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0