Dagens outfit

2009-01-05 @ 11:51:46
Tack för era fina kommentarer! Jag har bara möjlighet till blixtinsatser vid datorn men lovar att svara så fort vi är hemma igen. Vi har blivit väldigt överraskade av det småländska vädret, som bjuder på rejält med snö och många minusgrader. Maggie ångrar att hon inte packade ner sina varmaste overaller men byltar på sig så gott hon kan när vi ska ut:



Stickad dräkt med korta ben, Modern dogg
Flätat koppelset i guld, Dogs department/Iaas
Röd rosettsnodd, Pudelparadiset


... och vindoverallen från Theo

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej och God fortsättning!

Jag undrar om du tycker theo vindoverall är bra? Jag funderar påa tt köpa en sån till min shih tzu, läste att den skulle ha nått nät som hindrade pälsen från att bli tovig :D



Kram Diva och Madeleine

2009-01-05 @ 17:04:08
Postat av: Madeleine

Hon är ju bara för söööt ;-)

2009-01-05 @ 21:40:01
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Anneli

Den stickade dräkten var jättefin.

2009-01-06 @ 19:33:45
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Madde: Jag kan varmt rekommendera overallen från Theo. Den är tunn, lätt, smidig och fyller sin funktion väl! På en pudel blir benen lite korta, så till din shih tzu borde den egentligen passa ännu bättre. Plagget har ett tunt foder av mesh-nät som andas och det är möjligt att det även motverkar tovor. Maggie tovar tyvärr jättelätt men jag har i alla fall inte märkt att det blivit värre i overallen :D

2009-01-06 @ 23:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0