Teacup tees

2009-02-16 @ 16:34:52
Det kom ett önskemål om sköna linnen till jättesmå vovvar - så då tipsar vi om det! Ribbad, mjuk bomull, bra passform och söta tryck gör märket I see spot till en klar favorit. Minsta storleken XXS har bara 15 cm i rygglängd och cirka 24 cm i bröstmått och rekommenderas för hundar upp till 1 kg! Här är några smakprov på deras design, som säljs hos Le chien. Missa inte heller Le chiens egen kollektion, som innehåller fina plagg för pyttisar. Det kamomönstrade linnet är något längre i modellen men är skuret högt under magen för att funka på hanhundar. Och till sist måste vi nämna Puchi, som också gör trendiga toppar i superskön bomull med breda, mjuka kanter. Storlekarna är dock inte riktigt lika små - den minsta (S) har 20 cm i rygglängd och 28 cm i bröstmått. Maggie råkar ha ett vitt Puchi-linne i S till salu, så håll utkik efter nästa inlägg i vår webshop!


De här linnena kostar mellan 155 och 195 kr.



I see spots senaste mönstrade modeller kostar 255 kr.


Le chiens linne finns med två olika applikationer - och koppelfäste. 155 kr.


Puchis linnen finns i fler färger och med massor av olika tryck från cirka 199 kr.
Ett rosa Too Posh to Walk-linne i storlek S finns under kategorin Skynda & Fynda
hos Posh pooches för bara 129 kr. För övriga modeller och storlekar, mejla butiken!

Kommentarer
Postat av: Mio & Ira

I See spots mönstrade = vill ha säger matte, Mio bryr sig inte ;) ;) spana in vår nya blogg :-)

2009-02-16 @ 17:22:59
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Lori

Vilka underbara på I see Spot! detta måste jag undersöka närmare.

Däremot kan säga att jag har hoodisen i kamo ifrån LeChien och är jätte missnöjd. På den ena så släppte märket till hälften på ryggen(vilket är samma som på linnen) och bägge tycker jag tappade mycket färg efter endast en tvätt. Jag vet Maggie har en, hur är hennes? Annars har jag varit jätte nöjd med LeChien men inte i just dessa två plagg.

2009-02-16 @ 17:36:12
URL: http://30something30.blogspot.com/
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Lori: Vad tråkigt! Maggies hoodie håller jättebra. Den tappade visserligen lite färg, men bara så att tröjan fick en snygg vintagelook. Tycker att du ska reklamera!

2009-02-16 @ 20:16:59
Postat av: Cisco & Pixie

Magsan... du måste kolla vad du ska göra med din lillasyrra annat än sätta på små pyttetröjor på henne. Kolla vår blogg så får du se hur kul man kan ha.



Föresten... vi röstar på att hon ska ha den svarta med I <3 trouble ;)

Psst.. Morsan hälsar!

2009-02-16 @ 20:33:23
URL: http://vov.psdekor.nu
Postat av: Lori

Emma- jo det hade jag kunnat göra om jag hade köpt via webbutiken. Jag köpte dock på WDS i stockholm i somras och det är kontanter som gäller och inte fick jag någon kvitto(vilket är mitt fel). Jag är inte så orolig, jag har köpt massor av dem på mässorna och är helnöjd med resten. Körsbärströjan som Rosie såg till att växa ur är så underbar så jag ska beställa en ny:)

2009-02-16 @ 21:12:09
URL: http://30something30.blogspot.com/
Postat av: Anette Strömtassen

Tusentack för tipsen, nu ska vi shoppa:)

2009-02-17 @ 11:58:58
URL: http://stromtassen.blogspot.com
Postat av: Indra

Massa tuffa linnen! =)) Jag funderar på om jag kanske ska hoppa på To posh..linnet på PP. Jag har ju ett exakt likadant här hemma, helt oanvänt i stl.M som jag beställt av Anna tidigare, men det var alldeles för stort för Loxy, så jag tänkte sälja det nu till våren. Men jag tycker det är såå himla tufft! :-)



Kramar!

2009-02-17 @ 23:50:59
URL: http://cherlindrea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0