Plats i korgen

2009-02-11 @ 17:42:12
Det blev uppskattat när vi tänjde på gränserna för hundmode och tipsade om lite schysta inredningsprylar till vovven. Så vi fortsätter! Hundar är inga barn, får man höra ibland, men visst är dom det. Åtminstone när det gäller att sprida ut sina leksaker över hela golvet! Maggie placerar dem dessutom strategiskt nedanför soffan eller bredvid en stol, så att man oundvikligen trampar på dem. Och varje gång jag råkar kliva på en pipis så tar hon det som en invit till lek ...
Vill man försöka städa upp lite hemma finns det i alla fall flera söta lådor och korgar för hundens alla leksaker:


Kuben från Top Performance finns även i rosa och blått (40x40 cm).
Den blå korgen är från Louis Dog (30x30 cm). Båda kostar 199 kr hos Doggie.


Den här modellen är ännu sötare - och kan tvättas i maskin. Också från Louis Dog, 31x18 cm.
Just nu är priset nedsatt från 250 till 200 kr hos Spoiled dog.




Min absoluta favorit är dock pudelkorgen från Fluff. 57x35 cm rymmer massor.
Den rosa raringen kostar 20 dollar hos Funnyfur.



Kommentarer
Postat av: Mio å Ira

Hihi de är allt bra dumma, när jag städar på kvällarna och av mnisstag råkar trycka lite för mkt i någon av leksakerna tror Mio jag vill leka, nej jag vill sova och för att det ska gå fort att städa så moffar jag alla leksaker samtidigt så det är undvinkligt att det piper till lite. suck! :-) söta leksakskrogar, själv har jag en sån där tub trugs eller vad de nu heter, du kanske såg det när du var här? kram

2009-02-11 @ 17:48:32
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag har försökt med korg men Ludde går bara och plockar ut allting ur den antingen han vill leka med dom eller inte - hans leksaker ska minsann inte ligga i någon fånig korg. Jag tror jag måste lära dom att städa efter sig,Den första "kuben" gillar jag bäst

2009-02-11 @ 17:52:42
URL: http://sakerochting.se
Postat av: Ellinor & Engla

Vi har två låga korgar som står i ett hörn i vardagsrummet. De är rymliga men så pass låga att Engla kan hämta grejer från dem själv. När båda hundarna är här så har de en tendens att tömma korgarna och sprida ut allt i vardagsrummet så det ser ut som ett mindre världskrig. Nu har vi "bara" 22 grader kallt ute. :D

2009-02-11 @ 19:51:34
URL: http://www.ellinor.net
Postat av: Monica Hansen

Jag tänker att det är vi vuxna som vill ha alibi för att få vara lite lekfulla, så vi umgås gärna med barn och hundar så vi också får leka med leksakerna ibland:)

2009-02-12 @ 07:30:09
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Men gud så skönt att höra att så många faktiskt använder minipiller och att det fungerar bra!:)

Jag har varit lite rädd för de. Tack för at du delade med dig verkligen!:)

Tog min första tablett igår kväll, så nu kär jag igång.

2009-02-12 @ 09:47:30
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Gizmo & Leeloo

Jaa men gud så fina leksakslådor!:) Tusen tack för tipset!:D Säng har vi redan hittat heh:D Ståååår fluffig säng som kommer tat passa in med vår soffa:)

2009-02-12 @ 09:48:35
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/gizlee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0