Dahls diamanter

2009-02-26 @ 21:25:42
På tal om Lisbeth Dahl så finns en del av hennes design för hundar att köpa hos Kvalitet & fynd. Där hittar du de stiliga skålarna till riktigt bra priser (75 kr för en liten, 89 kr för en stor) samt urgulliga halsband och virkade koppel med stora "diamanter". Webshopen säljer även en foderburk (165 kr) som matchar skålarna, men tyvärr är den ljusblå och inte vit. Maggie har faktiskt ett diamantkoppel och det är riktigt läckert - men ganska tungt.


Det blå halsbandet kostar 65 kr och det rosa bara 50 kr på rea!
99 kr får du betala för kopplet, i vitt eller blått.


Kommentarer
Postat av: Lena o Nikko

Åååhhh, foderburken var ju bara så snygg!!! Men ljusblå, nej tack! Storleken verkade annars perfekt till Nikkos foderpåsar. Vi får väl köra vidare med papperskorgen med vipplock som vi hittade på IKEA... Inte så flashigt, men snyggare än påsen i alla fall!

2009-02-26 @ 22:46:14
Postat av: Fiona

Det finns ett vitt med stenar på. Vill ha det till pudlarna! Det skulle matcha så fint med deras nya hoodies!!



Kram till Maggie och dig

2009-02-27 @ 08:06:21
Postat av: Indra

Hej gumsan och tack för kommentarsbombningen! :-D Alltid lika superroligt!

De här två halsbanden har Loxy. =)) Jag köpte dem här i stan för säkert 2 år sen i en smyckesbutik som heter FAITH, som har ett litet sortiment med designprodukter till hund och katt, men det var sjukt kul att få veta att det var Lisbeth Dahl. Det hade jag ingen aning om! skratt Kopplet köpte jag aldrig, för just som du skriver så var det lite tungt, en aning för tungt för Loxy tyckte jag.

Dom har dessutom en hel del snyggt från Dog Artist men bara till stora raser tyvärr, så jag får stå där och dregla förgäves. Haha!



Ha en underbar dag gumman! Kramar om!

2009-02-27 @ 10:15:50
URL: http://cherlindrea.se
Postat av: Cecilia

Jag gillar verkligen Lisbeth Dahl men har inte köpt något till Enzo ännu.. En sån där matskål skulle ju vara en idé. Han fyller två nu i mars så det är dags att börja shoppa födelsedagspresenter:) Förra året fick han tonvis av presenter till höger och vänster, i år tror jag fascinationen har dämpat sig något från alla bekanta då de kanske upptäckt att det ständigt kommer nya prylar till lilleman och inte bara vid speciella tillfällen.. :)

Kul att även du la en beställning på väskan! Jag vet inte riktigt om jag själv kommer använda den eller ge bort den till någon, det beror mycket på hur den ser ut i verkligheten. 1 kr är ju ett riktigt kap:) Vad gav du för din?

Kramar!

2009-02-27 @ 11:44:08
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/
Postat av: simone & Nellie

Supersnygga, jag gillade de rosa halsbandet!

2009-02-27 @ 12:29:08
URL: http://everlastinglove.webblogg.se/
Postat av: C, Saga och Betty

vill önska en trevlig helg.. nu har vi fått tag i kamerna oxå (fniss) och 2 nya bilder ligger på bloggen. I helgen blir det fler hoppas jag.. KRAM

2009-02-27 @ 14:51:26
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0