Pudel av pärlor

2009-04-20 @ 15:54:53
I paketet som kom från Spoiled dog häromdagen fanns det lite presenter till Maggie! Dels ett påskägg med godsaker från Gourmet bakery - som naturligtvis slinker ner i en liten hundmage oavsett om det är helg eller vardag, dels ett pudelsmycke från Monkey daze. Charmen är gjord av svarta pärlor och riktigt läcker, men som ni ser på bilden är den alldeles för stor för att hänga i halsbandet. Kanske blir det en glammig nyckelring åt matte, annars passar den bra på Poppy-väskan från Pet London. Vi fick också ett prov på lyxigt schampo från John Paul Pet som definitivt ska testas. Tack så mycket, Linda!


Rejält blingbling!


Passar bra att hänga på väskan ...


... som snart är full av schysta accessoarer!

Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-o

Hej hej!:)

Ni har en ny och rolig utmaning i vår blogg. Missa den inte!:)

Hojta gärna till när ni antagit utmaningen så kan vi kika in!



Tackar på förhand

Mvh

Alisa, Gizmo & Leeloo!

2009-04-20 @ 16:47:35
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Gizmo & Leeloo

Hej hej!:)

Ni har en ny och rolig utmaning i vår blogg. Missa den inte!:)

Hojta gärna till när ni antagit utmaningen så kan vi kika in!



Tackar på förhand

Mvh

Alisa, Gizmo & Leeloo!

2009-04-20 @ 16:47:51
URL: http://gizmo-leeloo.se
Postat av: Ira & Mio

Fick den för nån månad sen, håller med dig den e för tung och stor, inget till Mio/maggie snarare åt oss matte... vet ej riktigt än var jag ska ha den, trodde den var mindre så jagblev lite besviken när paketet kom faktiskt.. men jaa..så e livet

2009-04-20 @ 19:21:55
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Lena o Nikko

Åh så dumt, jag har ju köpt en likadan liten väska att ha på min Poppy!!! Då får vi koordinera när vi ska träffas. Den är bara så häftig (lillväskan alltså, Poppyn har fortfarande inte kommit) och så köpte jag en leopardmönstrad också, jättefina.

Har tittat på ett annat pudelsmycke, vet inte riktigt storleken på det, men det verkar mindre. Har för mig att Pupstore har det, men inte i beige som jag vill ha synd nog.

2009-04-20 @ 22:14:37
URL: http://pudlamednikko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0