Klädd för en fika

2009-04-08 @ 10:02:26
Minns ni att vi har bloggat om de lyxiga vintertröjorna från Oscar Newman? Självklart gör han plagg för varmare tider också och just nu är jag kär i den här tröjan. Companion dog exellence ingår i serien Title Tees och pryds av en liten vovve som sitter på kafé med sin matte. På en egen stol, precis som en annan liten bortskämd hund brukar göra! Det broderade motivet är blingat med swarovski-kristaller och tröjan – som är i 100 % bomull – har en smal kant av rosa pälsgarn. Plagget skulle passa perfekt i dag, för snart ska Maggie shoppa och sedan fika med pudelkillen Nikko. I Sverige säljs Oscar Newman hos Doggie, kanske kan man be dem ta in den här godbiten?

I amerikanska webshops ligger priset kring 50 dollar.

Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

Mysigt med ett fik med Lena å Nikko.. ska ev träffa dem i morgon men tror inte det blir av.. kram

2009-04-08 @ 10:25:27
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Ira & Mio

Missade det i går men nu såg jag hon hade cupcakes hårspänne vad snygg den är i verklighet, passar henne fintfint..(bilderna från i går alltså) jo du jag kan nog inte till kistamässa på fre, skule du kunna köpa lite hjortpinnar om de finns i lösvikt , typ 10 st? och lite torkade kycklingfile oxå ca 10 st. kram

2009-04-08 @ 10:49:09
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Lina

hej vill du vara med och stoppa den brutala avlivningen av herrelösa hundar? läs mer i min blogg! kram Lina

2009-04-08 @ 18:44:21
URL: http://sommarslyna.blogg.se/
Postat av: Lori

Jätte söt tröja, tur den är vit. Jag köper nämligen aldrig(eller nästan aldrig för egentligen älskar jag vita kläder på mig och barnen) för jag är så värdelös på att tvätta vit. Med tur att den är vit är att plånboken tackar haha. Shopping på fredag har jag däremot planerat in. Ska bli så kul och jag ska hålla utkik efter dig. Kramar

2009-04-08 @ 21:42:59
URL: http://lilyhearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0