Sportig i snön

2008-10-10 @ 11:42:40
Ett av mina favoritmärken är Pinkaholic New York, Puppias systermärke. Att kläderna görs
"för flickor" kan man ju strunta i, eftersom kvaliteten är fantastisk. Maggies lila täckjacka från förra vintern ser fortfarande ny ut trots flitig användning. Men omväxling förnöjer ju, så jag hade hoppats på ett nytt plagg från märket i år. Höstkollektionen innehåller dock inget som spöar den gamla jackan i mina ögon, men här är ett tips för dig som gillar en lite sportigare stil:


Ski jacket finns i två färgkombinationer och kostar 499 kr hos Doggie.

Kommentarer
Postat av: Frida, The Pet Shop

Fina, tråkigt bara att Pinkaholic alltid gör kopior på Puppias bestsellers.

Man undrar när dom ska få tummen ur och jobba på en egen design...

Ha en trevlig helg!

2008-10-10 @ 12:52:27
URL: http://www.thepetshop.se
Postat av: Jonna

Hejsan! En kompis tipsade om din blogg. Du verkar ha koll på hundkläder. Jag har en liten dvärgpinscher-dam på 1 år. Hon och jag undrar vart man kan hitta julkläder till henne? Nu menar jag inte tomteluva o hela det kittet. Utan till exempel någon fin stickad tröja med renar på eller en vanlig enkel röd tröja med vita kanter på el liknande. Hälsningar Jonna och dvärgpinschern Zita

2008-10-10 @ 13:27:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0