Paket och pudlar

2008-10-15 @ 17:54:12
Yes! Äntligen ett mejl från amerikanska webshopen Funnyfur om att min order är skickad.
Jag beställde redan den 30 augusti men orkanen Ike kom tydligen och ställde till det på lagret
i Texas. Nu får ni hålla tummar och tassar för att jag inte åker på någon fantasisumma i tull!
Jag borde egentligen inte avslöja mina (rea)fynd förrän de kommer, men om ni är nyfikna så innehåller paketet bland annat det HÄR och det HÄR!

Psst, pudelpolare! Jag har ju glömt tipsa er om att webshopen Pudelparadiset firar sin 5-årsdag med ny design och massor av erbjudanden i butiken. Här finns kitschiga prylar med pudelmotiv, till exempel den söta kassen jag köpte, och allt till pälsvården. I modeväg hittar ni lite täcken, regnoveraller, koppel och halsband, men framför allt pangpriser på rosetter och snoddar. Fram till den 30 oktober kan ni (och alla andra raser också, så klart) även tävla om presentkort!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Var gärna med och tävla i min enkla bloggtävling som avslutas i morgon!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingen:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!



MVH Jozzan på http://jucismacker.blogg.se

2008-10-15 @ 17:57:03
Postat av: Indra

Vilka toksöta klänningar! =)) Hoppas nu verkligen att det inte blir strul i tullen.

Väskorna var ju sjukt snygga också! Den beige skulle jag inte ha något emot, mest för att jag redan har en svart och gärna skulle ha en som matchar min mockakappa...hehe!



Ha en jättefin kväll! Kramiz//Indra

2008-10-15 @ 20:23:11
URL: http://blog.cherlindrea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0