Hurtta hottar upp sig

2008-10-22 @ 16:00:27
Jag har fått en sneakpeak på Hurttas nya vinterkollektion - och det ser lovande ut! Overallerna kommer i ny, smartare och snyggare, design och pryds av en stor logga i skrivstil. Den trista allväderslooken får ge vika för en poppigare stil, med enfärgade plagg i roligare färger som orange och grönt. Mest ser jag fram emot de nya muddarna, som är breda och sportigt ribbade, och den ökade möjligheten att ställa in rätt storlek med hjälp av en dragsko i midjan. En helt ny fleecejacka verkar också vara på gång - den skulle jag gärna se på Maggie i någon knallig färg! Plaggen är förhoppningsvis på väg ut i butik snart men tyvärr kan jag inte visa några bilder än.
Bjussar i stället på ett foto från Maggies första vinter:


Den gamla modellen med skorstenskrage ber ju om att det ska snöa in ...
Här är Maggie cirka 8 månader gammal!


Kommentarer
Postat av: pudelflickan

Jag har samma modellen till mina 5 pudlar i svart och jag har fått ändrat kragen så att den passar bättre runt halsen.

Kram Hedvig

2008-10-22 @ 16:44:05
URL: http://www.pudlarpelargoner.blogspot.com/
Postat av: Madeleine & Fröken Diva

Ja jag älskar Hurtta, har en allväderoverall till min långhåriga lilla pälsboll. Jag hat också tjuvkikat på den nya kollektionen och hoppas verkligen på regntäckena och overallen. Skulle bara vilja att kläderna kom ut i december så man hinner handla julklappar! Kramizar

2008-10-22 @ 20:05:43
Postat av: Dilek Isabelle

Nu längtar man efter snön :)



- maggie du ser sjukt bra ut där ute i snön! black & white ;)

2008-10-22 @ 20:39:02
URL: http://izmir.blogg.se/
Postat av: Pia

Åh va nyfiken jag blir. Önskar jag oxå kunde får en sneakpeak. Här hemma har vi 1 Hurrta allvädersoverall som jag tycker är jättebra, samt en prototyp på Hurrta allvädersoverall med tunt foder (ropat hem på Tradera). Vi har ingen Hurrta fleece... så dem kan jag inte uttala mig om.

2008-10-22 @ 20:56:17
URL: http://vov.psdekor.nu
Postat av: Indra

Jisses! Höll ju på att få en chock när jag kom in här. Snö hos er redan??? skratt

Jag väntar gärna en liten stund till. Om inte annat så för att hinna använda Loxys alla snygga höstkläder innan det är dags att plocka fram vinterkläderna. ;-)



Hoppas ni har haft en fin dag. Här har varit lugnt idag, möjligtvis bortsett ifrån att åskan slog ner nånstans i närheten och höll på att skrämma slag på både Loxy och mig för en stund sen! Jag som inte ens är åskrädd. Det var en riktig tokknall!



Ha en fortsatt fin kväll och Loxy hälsar nospussar till söta Maggie såklart. ;-)

Kramizar! //Indra

2008-10-22 @ 21:06:35
URL: http://blog.cherlindrea.se
Postat av: Anonym

jag har hittat en del bilder på utländska hemsidor på internet. lova att du säger till så fort dom finns att köpa i sverige. jag ska ha den bruna fleecoverallen till dante och den blå regnjackan :)

2008-10-22 @ 21:35:50
Postat av: c och Saga

Hej! Saga har precis en sån dräkt som Maggie har på bilden. Den passar JÄTTE bra över allt, förutom 1 problem. Bakbenen är för långa.. Är väll Saga som är knasig ler Men det är jobbigt med ett plagg som inte passar perfekt, eftersom det kostar en del.



Ha det bra

2008-10-23 @ 15:05:04
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Var e du nånstans? Jag som alltid är den som oroar mig blir ju lite orolig när du varit borta såhär länge oannonserat. Det är inte likt dig. :)



Hmmm, snö - är det dax för det snart? Då kanske jag får ändan ur och fota grabbarna i sina overaller. Hi Hi Hi

2008-10-23 @ 19:58:52
URL: http://sakerochting.se
Postat av: pudelflickan

Jag ska ta fram overallerna så du får se. Det är väldigt enkelt.

Önskar dig en skön helg.

Kram Hedvig

2008-10-24 @ 08:09:08
URL: http://www.pudlarpelargoner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0