Fynden från Funnyfur

2008-10-21 @ 15:42:34
Airmail! Paketet från USA var värt att vänta på! Maggie och jag packade förväntansfullt upp två toppar från Little Lily: Gröna Ashley tank med en tyllblomma på och glammiga Tiffany sweater, som är ur couture-kollektionen. Den lila pälskragen, blingad med röda stenar, är sjukt snygg!
Vi hade också beställt en identi-tee från 26 Bars and a Band, som var mjuk och skön i sliten vintage-look. Och alla plaggen passar! Det kan man tyvärr inte säga om kopplet från Diva Dog
- som var jättestort. Karbinhaken är alldeles för tung för Maggie så vi får matcha halsbandet (som var perfekt) med ett annat koppel. Men överlag är jag nöjd! Återkommer med rapport om tull och avgifter - först ska vi ut i regnet och sedan träffa en pudelkompis över en kaffe!




Alla fina saker är köpta från Funnyfur i USA.

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh vilket snyggt koppelset. Går det inte att byta ut haken mot nåt som är lättare. Du kan säkert få hjälp av en skomakare att slå i nya nitar. Det är ju synd om hon inte kan använda hela setet.

kramis

2008-10-21 @ 19:04:43
URL: http://vov.psdekor.nu
Postat av: Lori(MissB)

Oh my goodness! Vilken sajt! Det var nära att jag klickade hem några Juicy plagg men jag måste sansa mig lite. Jag har inte ens fått hem tjejen och har handlat massor! Såg även några super fina koppelset till killarna. Tack för tipset! (Fast min man skulle förbanna dig för alla braiga tips haha)/kramar

2008-10-21 @ 21:20:00
URL: http://30something30.blogspot.com/
Postat av: Sarah Giercksky

Tack så mycket :) Ska fixa sidan så att den blir väldigt snygg & ska såklart lägga upp fler produkter :)

2008-10-21 @ 22:01:08
URL: http://sgiercksky.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Vilka tjusiga grejer:)

Ja, mamma är världens raring!



Juno har jag också sett, den är riktigt bra tycker jag! Inga andra förslag på lite liknande feelgood-filmer kanske? Jag har sån idétorka.. Usch, jag är inte den typen som bara sitter still heller - eller ligger i det här fallet.. Har alltid massor av saker som ska genomföras och fixas, så det här driver mig till vansinne trots att jag är på tok för trött och "slut" för att göra något. Blä.



Hoppas allt är väl med dig och Maggie!

Kram!

2008-10-21 @ 22:16:18
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0