Rosa ränder

2008-11-29 @ 19:51:18
Ännu ett paket anlände i går - med avsändare Posh pooches. Vi packade upp det rosa blingade halsbandet vi vann i shopens senaste tävling (det var mjukt och fint och passade perfekt!) och ett sött set från Pinkaholic. Ärmlösa, stickade tröjan Cello har ett vintervackert märke med en broderad snöflinga och en liten paljett. På bröstet finns ett litet broderat hjärta, muddarna är skönt ribbade och plagget kommer med en matchande halsduk med smart konstruktion. Den ena snibben är som en ögla där man kan dra igenom den andra. Alltså snygg stängning utan varken knot eller knut! I paketet fanns en sak till, en stor sak, men den är så ljuvlig att den ska få ett alldeles eget inlägg! Håll utkik ...

Ärmlöst är bra när en hund behöver flera lager men vill slippa "michelin"-looken!
Tröjan finns även i marinblått och brunt och kostar 259 kr.


Kommentarer
Postat av: CISSI

Hej!

Jag såg att du hade rosett i "luggen" på Maggie i ett tidigare inlägg.



Jag har tidigare tillverkat rosetter för försäljning men slutade pga tidsbrist. Är nu sugen igen och har en hel del idéer :) Skulle du vara intresserad av att få hem ett par stycken gratis?



Hör av dig!

[email protected]

2008-11-29 @ 20:28:30
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: Dilek Isabelle

Söt halsduk :)

2008-11-30 @ 01:33:20
URL: http://izmir.blogg.se/
Postat av: Indra

Gahhh! Vad är det för fel på postgången hit till Borås?? Jag har väntat i flera dagar på paketet från PP. Jag vet ju när Anna skickade det, så det borde definitivt ha varit här nu. Jag blir ju tokig! skratt

Helt underbar tröja i allafall! =)) Ska bli kul att höra hur det funkar med halsduken. Jag har tvekat lite på de där, eftersom jag varit lite rädd att dom bara är i vägen och ramlar omkring typ.

Och så får du raska på lite med inlägget om den stooora saken innan jag kryper ur mitt eget skinn här! Haha!

Kramizar!

2008-11-30 @ 09:40:21
URL: http://blog.cherlindrea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0