Pausfågel i minisize

2008-11-21 @ 19:07:06
Matte är sjuk, det är därför det är så lugnt här i dag. Men söta Monica har skickat förkylningste, husse har varit på posten och hämtat ut både paketet från Pia och en ny jacka, snart får vi middag och sedan är det ju Idol. Nya bilder och tips och svar på era gulliga kommentarer kommer snart! Så länge bjussar vi på den minsta chihuahuan vi någonsin sett. Lilla Ragna, 7 månader gammal och 1 kg tung, som vi träffade på senaste kafébesöket på Small to big. Hon byggde bo i en täckjacka som hängde över en stol och högg sedan in på en mumsig kaka. Om någon annan vovve kom för nära utstötte hon avgrundsdjupa morrningar som jag inte trodde en så liten kropp kunde åstadkomma! Sött va?


Kommentarer
Postat av: Anneli

Krya på dig! Hoppas att det inte är något allvarligt.

2008-11-21 @ 19:40:30
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise & Saga

Ja vad ska man säga: Tok söt! Eller? Krya på dig! Testa hälsokost om du inte snabbt blir bra.

2008-11-21 @ 22:59:13
Postat av: Linda och Bertil

KRYA PÅ DIG VÄNNEN!



Ha en störtskön helg!



Kram Linda och Bertil

2008-11-21 @ 23:27:13
URL: http://bertilblogg.blogspt.com
Postat av: Indra

Hej söt! Vad trist att höra att du blivit sjuk. Är det vinterinfluensan som spökar för dig? Här har nämligen nästan alla runt omkring mig åkt på den och jag kan inte fatta varför jag inte fått det än. Jag får varenda bacill som råkar finnas i närheten i vanliga fall. ;-) Men jag är glad så länge jag slipper förstås. Hoppas du blir bättre snart i allafall.

Skickar en stor korg med artificiella kiwifrukter och apelsiner till dig. Hade jag haft din adress så hade du fått dem irl. ;-)

Krya på dig gumman. Kramar om!

2008-11-22 @ 07:08:19
URL: http://blog.cherlindrea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0