Megafynd hos Miltons

2008-11-25 @ 11:20:03
En läsare ville ha ett omdöme om webshopen Miltons - så jag kikade in där för första gången på länge. Och fann att butiken har gjorts om och blivit mycket större. Sajten är fortfarande ganska rörig, produktbilderna är inte särskilt bra och det finns mycket skräp. Men priserna är riktigt låga och om man orkar leta en stund så kan man göra fina fynd! En bonus är att både stora hundar och långa hundar, som taxar, har egna produktkategorier. Miltons spöar också konkurrenterna när det gäller vissa plagg från Puppia. Vinterjackan Shooting star säljer de för rekordlåga 399 kr och täckvästen Snow kostar från 319 kr. Men det bästa kapet måste vara väskan Forever Koi från Pet Flys. Shopen har bara den modellen - men tar bara 769 kr för den! Så skynda fynda!

PF Koi bag
Väskan är i storlek S - och tokbillig!


Det finns många söta blingade halsband, som det här för 79 kr.
Halsband och koppel i äkta läder hittar du från 69 kr och uppåt.


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-11-25 @ 11:55:16
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Lori

Oj, det var ett jätte bra pris! Tur att det inte är den som jag beställde för det var nära. Jag valde mellan den och Wings. Mina borde komma nästa veckan, Pet Flys alltså, jag beställde 2:) Jag ska ta mig en titt på sidan men känns som jag har handlat färdigt till hundarna för ett tag. Kanske några halsband och koppel längre fram. Hoppas ni har det bra i snön! Jag som inte har gillat Hurta börjar seriöst fundera på en efter dina positiva inlägg:) Tack för dem! Många varma kramar till er

2008-11-25 @ 12:57:50
URL: http://30something30.blogspot.com/
Postat av: kirre

vlka söta saker ..ska genast ta en sväng in och kika lite mer :D vilken bra blogg.. tacksam för alla tips.. man blir ju en aning köpsugen i bland.. så mycket man vill ha till dom små pälsarna.. ceep up the good work .. massa kramar

2008-11-25 @ 13:12:13
URL: http://kirreflickan.blogg.se/
Postat av: Michelle

Vad har hänt med Miltons? Kommer inte in på sidan. Har dom lagt ner den?

2009-03-07 @ 21:11:15
URL: http://michellebeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0