Lack, S & M

2008-11-27 @ 21:36:57
Maggie passade också på att prova de snygga ytterplaggen från Petsonality, bland annat en lackad mörkröd regnkappa. Men till min stora förtvivlan befinner sig lillan tydligen mitt emellan storlek S och M! Den stickade tröjan fick gärna vara lite rymlig, men jackorna blev för små eller för stora. När jag fick syn på en svart, skimrande trenchcoat med blingat skärp och fina knappar på ärmarna övervägde jag för en kort stund att raka av Maggie all päls. Alternativt göda henne rejält. Men jag kom snabbt på bättre tankar och plånboken drog en djup suck av lättnad.


Lackade kappan var lite kortare i modellen och hade kanske funkat i M,
särskilt så här års när man behöver ha en varm tröja under ...


... men det var ju trenchen jag hade spanat in!


Maggie hade också spanat in den - följ blicken!
På den här bilden syns det bättre hur snyggt plagget skimrar. Åh.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ojoj, vad jag missat massor :-o

2008-11-27 @ 21:40:49
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Ira å Mio

emma emma emma detär en fröjd vara på den här sidan, njuter verkligen an dina inlägg och söta maggie... blir glad varje gång du uppdaterat :-)



me like maggies möte med skyltdockan, de hade en väääldig givande samtal, det syntes .. hihi... härliga bildserie hela jag log......

hoppas vi ses nästa v... kraaam

2008-11-27 @ 22:31:08
URL: http://misscokoris.blogg.se/
Postat av: Dilek Isabelle

Haha den där röda lack jackan måste hon köpa!!!

2008-11-29 @ 12:15:24
URL: http://izmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0