Kom, kom, pompom

2008-11-15 @ 16:46:16
Vill du vinna en valfri t-shirt till vovven? Kolla in vår grymma tävling HÄR!

Alltså, här var man nöjd med att en av Maggies tröjor matchade nya carriern från Pet Flys. Och kände inget större behov av att köpa plaggen som egentligen hör till. Men vad gör designern då? Jo, släpper en helt ny variant av Ready-2-ride apparel, ljuvligt söta luvtröjor - med pompoms! Vi måste ha en. Kom till Maggie och matte!

Pet Flys släpper nya tröjor! Uncle Monkey och Baby Doe finns att köpa nu och fler
modeller - som vår lila Wings - är på gång! Plaggen kostar cirka 200 kr (26,50 dollar).


Kommentarer
Postat av: diana

Tack söta rara du för din gulliga kommentar, så glad jag blev! =) ROligt att få kommentarer från dig, du skriver alltid så sött! Ännu ett underbart inlägg, så söta hundsaker det finns, ojoj! Vad tycker du om otrohet? Kommentera gärna, vore kul att höra din åsikt! P.s. Glöm inte att det bara är 1 dag kvar till nomineringen av bloggar till årets blogg 2008 tävlingen avslutas! =)

2008-11-15 @ 18:05:53
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj nu kommer det bli tomt i kassan om grabbarna ska ha matchande till sina Pet Flys! Men visst är dom söta! Ska kolla när jag kan få in dom för den rosa Doe och Uncle Monkey är ett måste här hemma!



Hoppas ni får en underbar helg!

2008-11-15 @ 20:02:12
URL: http://poshpooches.se
Postat av: Lori(MissB)

Jag måste sluta kolla in här. Mellan Maggie och Annas shop så blir jag ruinerade. Det är lågkonjuktör skriker min man hehe. Jag bara älskar dessa matchande tröjorna till väskorna. Anna, ta inte hem något mer, hör du det??? Äsch, vad ska man göra, det måste finnas julklappar till dem små med ju. Kramar på er!

2008-11-15 @ 21:19:01
URL: http://30something30.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Åh! vad fiiina.Båda färgerna är lika fina, tycker jag.



Tack får idag. Det var jättetrevligt att träffa dig och Maggie igen. Romeo var alldeles slut när han kom hem. Han slocknade direkt i den "rosa" bädden, som han för en gång skull fick ligga själv i.

2008-11-15 @ 22:14:00
URL: http://hundisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0