Hjärtan på jackan

2008-11-17 @ 13:31:02
Temperaturen faller, frosten biter och vintern är verkligen på väg. Nu är det riktigt kallt för lillan på hundpromenaderna så i dag blir det fina tips om varma jackor här på bloggen.

Först ett nygammalt plagg från Pampet/Small to big: Heart coat. I rosa finns den nu åter i lager efter att ha varit slutsåld, och dessutom har det kommit en sprillans ny variant i svart. Jackan har luva, band i midjan och foder av gosig fuskpäls - som i den rosa modellen ser ut som ett hav av rosor! Sockersött!

Jackan klarar både regn och snö och kostar 399 kr.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tack snälla du!! Ja, visst är dom söta mina små tjejer ;-) Har letat massor efter en liten rosa jacka till Leeloo men hittar ingen bra och till bra pris.. Så därför har jag lejt hon som gjort den söta hoodien att göra en tuff jacka!! Då får jag något alldeles unikt istället..!!! ;-)

2008-11-17 @ 20:20:35
URL: http://muppsan.com
Postat av: Indra

Glöm vad jag skrev i förra inlägget! Haha!

Nej, men skämt åsido - några snedsteg från favoriterna kan man ju få göra och den här var ju bara så himla söt! Eller ja, båda två! Den svarta var ju tokfin också! Det hade blivit ett allvarligt problem för mig känner jag...skratt

2008-11-18 @ 06:41:14
URL: http://blog.cherlindrea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0